teddybear Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 hvorfor kan ei dame ødelegge så mye for en mann, hvorfor er det lov. når en kvinne vet at mannen ikke ønsker barn, sagt det mange ganger. hvorfor da lure mannen med å si enn bruker prev. men ikke gjør det. ja, men mannen tør å ha sex pga man stoler på kvinnen. skal man ikke stole på samboer og kan ha sex fordet. du lurte mannen, du ville ha barn, så hold fred og ikke ødelegg for mannen, hvorfor er det ikke sånn. hvorfor skal det være sånn at kvinnen kan ødelegge for en mann resten av livet med å bestemme å bære frem. tvinge en mann til noe det har sagt det ønsker jeg ikke. dama får symp. pga far kanskje ikke stiller opp. står ikke fram å sier at jeg forstår pga jeg lurte han. ALDRI. lurte han så nå skal du legge om livet ditt og ta ansvar, ellers blir man sett på som dritt. kvinnen blir ikke sett på som dritt, hvorfor? jo fordi kvinnen ikke sier det! ikke far som ødelegger ungene om de ikke er i livet dems, men de som får skylden. hvorfor er det ingen som ser mor ødelegger dem når hun vet mannen ikke vil og vet at det ikke blir noe ansvar og bærer det frem fordet. så enkelt for damene, spyr!! damene de kan lure og dra alt de kan få ut av fedrene ang kr. noe annet om mannen ønsket seg det sammen, og plutselig ikke tar ansvar, ja det er noe annet. men sier ifra jeg ønsker ikke noen gang. da synes jeg de kan få slippe. ja noen kvinner er sånn og ikke tar mannen for det etterpå, men få av de kvinnene. tvinge noe til de ikke vil, går ikke det. da blir det ikke noe hygge å ha ungen/e om man blir tvunget til de helgene.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Hallo i luken? Har typen din gjort ei annen dame gravid kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 enig, nok av de kvinnene!! ingen som hører mannens versjon.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 hehe, har vi ei som har medhold med de kvinnene med engang. Hva har dette med mannen gjort ei annen gravid. Tommel opp teddyb, skjønner hva du mener. Ingen her som har tenkt sånn, så godt det kom et sånt innlegg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 jepp jepp, vi mødre kan være sånn som du skriver her. så sant så sant. Faktisk lurt en mann selv, men nå 14 år siden.
<3 mine søte små<3 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 hadde personlig aldri klart å lure en mann på den måten. men det finnes de kvinner som gjør det. men ikke alle som blir gravide med menn som ikke ønsker barn, gjør det med vilje,, av å til kan prevansjonen ikke fungere. en venn av meg ble gravid ikke så lende etter en antibiotika kur.. men kansje dobbel sikring er best^^
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 greit nok kanksje ikke prevasjonen holder, men de som sier det til mannen etter det har gått 12 uker da. Liten sjans for at man ikke merker noe på 3 mnd. Da er det opplagt lureri
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Nei, jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til her. Forøvrig er det utrolig lite sjarmerende med folk som driver og svarer seg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Sikkert pga du er en av de damene rundt i verden her, som det menes. Maktsyke og verpesyke kvinnfolk.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Det ser så DUMT ut å svare seg selv, hi! Vet du ikke at man kan se det?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Hvordan ser man det når inlegger har trykket på anonymknappen?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 He,he!! Lett og se at du svarer deg selv! Hvorfor gjør du det egentlig? Er du redd for at ingen skal være enig med deg?
♥Nemi♥ Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Forstår godt hva du skal fram til HI.. Og det rår en stor egoisme over de som gjør dette. Hvis det eneste en har lyst på er barn, og man ikke får det av mannen, er det veldig vanskelig å tenke lengre enn sin egen nese. Man føler jo at verden går i mot seg, og buhu and shit. Men å lure folk til en så stor ting, er forferdelig.
Libido- Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Helt enig med deg HI! Er kvalmt at noen kan ture frem slik. Det er ren og skjær egoisme. De ødelegger ikke bare mannens liv, men de fratar også barnet sitt pappaen. Skal man bære frem unger må man være to om det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 Hva er det å himle med øynene for da? Jeg lurer seriøst. Jeg vet du kan sjekke nummeret i forbindelse med nicket, men det dukker jo ikke opp når innlegger er anonym. Er du for imbesil til å svare?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #19 Skrevet 4. mai 2010 Hvis du er for imbesil til å finne ut av det selv, kan du lure!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 Du vet at ikke alle er veldig datakyndige eller? Makan til umodne folk her inne.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #21 Skrevet 4. mai 2010 Har typen din smelt ei dame på tjukken, og nå vrir du hjernen din for å legge all skyld på dama som lurte din stakkars kjæreste? Forresten, var det din mann som gikk seg vill i et parkeringsanlegg på jakt etter en bil som kanskje eller kanskje ikke var parkert der eller et annet sted med eller uten registrering?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #23 Skrevet 4. mai 2010 Når en mann velger å bli samboer med ei dame og ha et fast sexliv, er det faktisk ganske store sjanser for at det dukker opp et barn med tida.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #24 Skrevet 5. mai 2010 Shut up you stupid cow!!! Har gubben vært ute og pult på seg løsunger?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #25 Skrevet 5. mai 2010 Vanvitttiiiiig slitsomt med små bokstaver og punktum HELE tiden! Sorry, skjønte ganske lite av innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå