Gjest Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Man bør alltid vaske nye klær, uansett om det er til baby, barn eller voksen. Så svaret blir vel aldri.
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Det slutter jeg aldri med. Vasker nye klær både til jenta på 2 år og til meg selv. Liker å få bort overskuddsfarge, kjemikalier og støv som er igjen fra produksjonen før tøyet tas i bruk.
Libido- Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vasker alltid nye klær. Er mye støv og overflødig fargestoff i det.
havrebodl Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Har ikke for vane å gjøre det, og vi lever i beste velgående:)
petite fleur Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Jeg vasker også nye klær (og håndklær, sengklær osv) uansett hvem som skal bruke det.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Det er mye man ikke dør av som ikke trenger å være bra for deg /hygienisk av den grunn. Jeg tenker at jeg vil ikke utsette sart barnehud for fargestoffer og kjemikalier. Og jeg vil gjerne vaske klær som kanskje tredve andre har hatt innpå huden sin før jeg bruker det selv. Jeg synes det er greit å ha rene klær på, og det synes jeg ikke de er når de kommer rett fra butikken fulle av støv, fargestoffer og andre kunders "etterlatenskaper".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå