Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lenge siden jeg har vert inne her nå, men nå er jeg altså gravid igjen....Og jeg er kjempe redd for det skal gå galt...Igjen! Uff....Er et sted mellom 6 og 7 uker og skal til ny ul på fredag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke din historie, men gratulere med spire! Det er iallefall et skritt på veien. 6uker er vel ennå litt tidlig med UL? Det er vel ennå en sjans for at man ikke ser noe?

Min strategi når det er slik man gruer for å ikke kan gjøre noe fra eller til er å prøve å syselsette hjerna mi med noe annet. Så får man heller ta gleden eller sorgene når man veit hva som er resultatet.

Men uansett lykke til! Og ikke surf på 1tri på BIM ble helt deppa av å være der, der mister jo "alle".... Prøv å tenk positive tanker, det er jo en god sjanse for at dette skal gå bra denne gangen! Hørte en gynekolog på radio her en dag, som sa at veldig mange av som mistet flere ganger rett og slett var uheldige og at det ikke hadde noe fysiologisk bak. Så vi får satse på at du er heldig denne gangen!

Skrevet

Takk for lykkeønsknene :-)

Har allerede hatt en ul og skal som sagt ha den andre ul nå på fredag. Legen var positiv med tanke på plommesekk osv, går nå på albylE og Crinone så er jo positiv til det skal gå bra da men fortsatt utrolig redd :-/ Men vert gjennom det så mange ganger før men er bare så lei av og bli skuffet...Hcg var også over 5200, 29 april, så det tyder jo også bra :-)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...