Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv EL test i ettermiddag! :) Ny tur til Køben og Stork i morgen. Kanskje gravid for 3.gang på rad? Håper bare lille frø i så fall sitter hele veien denne gangen. Crinone og AbylE er i hus :)

Gleder meg til å komme i prosess igjen. Synes "ventehelvete" har vært laaaaangt siden SA i mars.

Kanskje flere som er nedover i disse dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til og god tur:-)Var på CFC på lørdag 1.mai for første forsøk, så nå er det bare å vente:-)

Skrevet

God tur til københavn. Godt at du lett blir gravid, nå gjelder å få frøet til å feste seg skikkelig! Lykke til.

Gjest Pippi9
Skrevet

Spennende! Jeg skal også nedover i løpet av de nærmeste dagene, lader opp med akupunktur og fotsoneterapi :-)

Kanskje vi skal starte ny testrekke?

Skrevet

Takk for lykkeønskninger alle sammen :)

Gikk veldig fint denne gangen også. Ble en effektiv tur med kun 3 timer inne i København. Fikk lagt inn et lite kafe besøk, lyntur innom Illums Bolighus, og så en rolig time hos Stork før metro ut til Kastrup og fly hjem igjen. Blir jo dreven i dette Købentur-gamet etterhvert :)

Jaa, la oss starte en mai-lykke-testrekke! :)

Sier til dere alle som jordmoren på Stork sa: "Zim zalabim, jeg drysser lille tryllestøv på, og sier lykke til på reisen!!"

Gjest Pippi9
Skrevet

Herlig! :-)) Har nettopp kommet hjem jeg også, det ble en effektiv tur på meg og, men det var jo like greit surt og kaldt var det.

Skrevet

Velkommen hjem igjen, og lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...