Lille smurf71 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Positiv EL test i ettermiddag! Ny tur til Køben og Stork i morgen. Kanskje gravid for 3.gang på rad? Håper bare lille frø i så fall sitter hele veien denne gangen. Crinone og AbylE er i hus Gleder meg til å komme i prosess igjen. Synes "ventehelvete" har vært laaaaangt siden SA i mars. Kanskje flere som er nedover i disse dager?
krille79 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Lykke til og god tur:-)Var på CFC på lørdag 1.mai for første forsøk, så nå er det bare å vente:-)
Tamsin Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 God tur til københavn. Godt at du lett blir gravid, nå gjelder å få frøet til å feste seg skikkelig! Lykke til.
Gjest Pippi9 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Spennende! Jeg skal også nedover i løpet av de nærmeste dagene, lader opp med akupunktur og fotsoneterapi :-) Kanskje vi skal starte ny testrekke?
Lille smurf71 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Takk for lykkeønskninger alle sammen Gikk veldig fint denne gangen også. Ble en effektiv tur med kun 3 timer inne i København. Fikk lagt inn et lite kafe besøk, lyntur innom Illums Bolighus, og så en rolig time hos Stork før metro ut til Kastrup og fly hjem igjen. Blir jo dreven i dette Købentur-gamet etterhvert Jaa, la oss starte en mai-lykke-testrekke! Sier til dere alle som jordmoren på Stork sa: "Zim zalabim, jeg drysser lille tryllestøv på, og sier lykke til på reisen!!"
Gjest Pippi9 Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Herlig! :-)) Har nettopp kommet hjem jeg også, det ble en effektiv tur på meg og, men det var jo like greit surt og kaldt var det.
Lille smurf71 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2010 Velkommen hjem igjen, og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå