Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har ikke noe å si egentlig, bare følte for å være med på leiken;) Jo forresten, hvordan skaffer man seg en stalker? Kunne tenke meg en nemlig.
SuperGlad Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 jeg vil også!!!!! hadde nøffemor en stund, men huff hun var så kjedelig opptatt av kun en ting.... ny stalker takk!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg kan alltids stalke deg jeg:) Er du den superglad som fødte på tv forresten?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Det er henne ja. Så da har du et utgangspunkt. Lykke til
SuperGlad Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 ha ha vips så hadde jeg en ny!!!! :-) ja samme gamle superglad! Men kjære deg, hvis du skal min stalker på det grunnlaget så vær så vennlig å ikke ta en nøffemor..... den kommentaren med å kappe av meg armen orker jeg ikke diskutere noe mer
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Kult! Da vil jeg bare si at jeg får tårer i øynene hver gang jeg hører fiona apple sangen, fordi jeg tenker på fødselen DIN. jeg var nemlig ganske sprenggravid da jeg så den på TV, og det ble derfor en sterk opplevelse:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå