Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har en mann som reiser mye og jobber mye helger og kveld. Det sier seg selv at jeg da ikke får komt meg så mye ut av huset.. Jeg får egenlig ikke så mye besøk heller, siden familie bor milesvis fra oss og venninner er opptatt med sitt (de har ikke barn).. Jeg blir ikke invitert ut lenger, for jeg kan jo aldri..Jeg inviterer hit, men føler jeg ikke er så godt selskap lenger. For jeg har ikke så mye liv anna enn sønnen min og jobb. Kjenner det begynner å bli tungt å være så mye alene. Da inviterer jeg vertfall ikke til besøk, for jeg føler mitt tunge humør ødelegger andre sitt. Vil jo ikke at det skal være slitsomt for andre å komme på besøk..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Det har blitt mindre kontakt, særlig med venner som ikke barn. Men har mer kontakt med venner som har barn. Men har det travelt så dagene går jo den ene etter den andre.. Sier stadig til meg selv at jeg må bli flinkere til å invitere venner og slik her for å opprettholde meg kontakt.. Hadde det hjulpet på humøret ditt om du hadde skaffet deg barnvakt og kommet deg ut litt om kveldene? Kan være herlig å komme seg ut litt, på kino eller div.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har det likt. Jeg er alene med 2 små og kommer meg lite ut uten barna. Føler også det er litt stress å komme seg ut med barn, pga sliter litt med at de ikke lyer og da er det stress og kjipt og jeg får ikke slappe av. Det var verre før vi flyttet, men jeg håper enda at jeg skal utvide nettverket mitt og komme meg litt mer ut og få litt mer besøk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Har det litt sånn her og. Min eldste var 7 år da mine venninner begynte å få barn, så da sier det seg selv at vi ikke har barn på samme alder. Ser ikke at vi har så mye tilfelles lengre. Prøver alikevel å få truffet venninner innimellom.
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Mannen min er lastebilsjåfør og er borte fra om natta til kvelden hver dag, heldigvis hjemme i helgene, men nå skal han vist begynne å jobbe mer i helger og nå, men jeg føler meg mye ensom og lei.. Sitter mye med tanker i hodet om hvorfor familien min og venner ikke besøker meg eller at jeg aldri blir invitert noe sted heller. det tar på, men lært meg å leve med det.. Nå syns jeg det bare er godt å få tid alene jeg så jeg er vel blitt en sånn som helst vil mure meg inn : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå