Gå til innhold

Hvor fort ble dere gravide igjen etter SA? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, vi vil så gjerne ha en til snart, og lurer litt på når vi kan regne med å være i rute igjen med mens, eggløsning og sånn.. Mistet i sv.sk.uke 5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet i 8 uke og var gravid igjen 3 mnd etter! :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg mistet i uke 6. Det var juli 08 og ble gravid igjen januar 09. Men vi prøvde ikke så veldig å bli gravide da :-)

Jeg kom ikke i rute med mens før jeg ble gravid igjen. Den var veldig uregelmessig etter SA.

Skrevet

jeg mistet i uke 6 i sept 09, og ble gravid igjen før neste menstruasjon, er nå i uke 32.

lykke til! :)

Skrevet

Sist mistet jeg i uke 6,ble gravid før jeg fikk tilbake mensen igjen og er nå 17 uker på vei:)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg mistet i uke 6 nå i mars og er gravid igjen nå, trolig rundt 7 uker... Skal på ny ul på fredag så er veldig spendt på hvordan det går dette.

Har tidligere hatt MA og vart gravid igjen før første mens, det resulterte i en jente som nå er passert 3 år :-)

Masse lykke til!

mvh

Skrevet

Mistet i uke 8 i sommer og ble gravid igjen etter 3 mnd, (2 mens) og er nå 32 uker på vei :-)

Masse lykke til!!

Skrevet

2 uker etterpå :) Positiv test igjen 1 mnd og 2 dg etter SA. Er 31 uker i morra.

Etter første SA tok det 8 mnd med intens prøving, og resultatet er Snuppa på 3 år nå.

Skrevet

Hei

Mistet i uke 6 i august 09, gravid oktober 09:-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt flere aborter, og det har variert fra 0 til 8 måneder med tanke på hvor fort det har klaffet igjen. Denne gangen ble jeg gravid uten å ha mens mellom, og jeg er nå 36 uker på vei.

Og du, statistisk sett har man eggløsning den 18. dagen etter en SA (selvfølgelig med individuelle variasjoner), så hvis du er veldig ivrig kan du jo prøve å time det, hvis du ikke allerede har passert den dagen... :)

Skrevet

Hadde ma i uke 14. 2 menstruasjoner og 3 mnd senere var jeg gravid igjen (uke 30 nå) Lykke til!

Skrevet

Godt å se at det ikke har tatt så forferdelig lang tid for dere..! :) Vi kjører på og satser på at det ikke blir lenge til vi har en liten en på vei igjen..! :)

Skrevet

Mistet i uke 5 jeg også..

Tok 6 mnd før jeg ble gravid igjen..

Lykke til =)

Skrevet

Mistet i uke 6, og ble gravid igjen ca to uker etterpå. Er nå i uke 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...