Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Etter en spesiell måned med start av utredning og røntgen av egglederne, venter jeg på ikm.. Fant ikke EL denne pp eller, for første gang -men tror jeg testet for sent... Uansett burde tanta være her strax.. Tror jeg... Leeei asså.................... *Hjertesukk!*
lykke c Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hei hei!! Håper inderlig at tanta ikke kommer!! Jeg tok røntgen av egglederne idag, og der sa de at det var relativt mange som ble gravide rett etter HSG-røntgen:) så vi kan jo håpe begge to!! Krysser fingrene for deg, happy!!!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Heeei lykke! Grattis med gjennomført røntgen.. Gikk det bra? Krysser både fingre og tær for oss begge, jeg!
Carina har to små gull Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Krysser fingrene XXXXX Er hele 1 dpo idag så har noen lange uker til ikm...
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 Tusen tusen takk, Carina! Kjenner ikke noen tegn til at tanta er på vei heller, men man skal aldri si aldri... Prøvd så lenge at jeg ikke tør håpe... Me får sjå! Noen uker å vente for deg da.. Krysser fingrene for deg også, synes vi kan følge hverandre videre over på 1 tri snart nå...
lykke c Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Takk for det, happy! Jo, det gikk greit, syns ikke det var så vondt, føltes som en blanding av celleprøve og mensensmerter. Og det var ingen blokkeringer:) venter på svar fra gyn angående progesteron og spermtest av mannen, men jeg føler meg nokså sikker på at det ikke er noe mer galt enn at jeg håper og tenker for mye. Regner med el i helgen, så får bare vente og se hva som skjer. Har akkurat sagt opp jobben, så det passer ikke superbra å bli gravid akkurat nå. Men vil ikke legge prøvinga på hylla etter snart et år heller...! Er veldig spent på hvordan det går med deg!!!?
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2010 Ingen TR ennå, og nå vet jeg at jeg er på overtid... Men hu dukker nok opp... Vurderer en test imorgen tiiiidlig.... Stå på dere, ingen vits i å ta noe pause Er nok mye tankene det går på, ja.. Sukk.. Det er ikke så lett å slå de av heller... Kooos dere med EL da )))
lykke c Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 ) tror det er noe på gang!! Håper du tester imorgen tidlig, og at det lyser to streker evt kryss mot deg, tralla, tralla:) Vel, vi får legge inn aksjer før og etter helga, da jeg reiser bort. Skal på jentetur, og det blir ikke feil! Og nei, ikke lett å slå av tankene om å VILLE bli gravid. Håper du får til å kople av litt ikveld og tenke på noe annet. Morgendagen er der snart, og tid for testing!!
Carina har to små gull Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Så utrolig spennende Happy Ønsker deg masse masse lykke til med testing i morgen
monca*84*j12 Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Hei Happy,, så spennende da.. Håper det går din vei nå! Men jeg lurte på en ting; Var det vondt og ta røntgen? Jeg venter på mensen og skal til pers når den er over... Hvordan gjorde de det? Blir spennende, skal starte med EL sprøyter syklusen etter røntgen... Håper så veldig det skal bli min tur nå ja!.. klemklem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2010 Den var negativ Ingen TR ennå, men hu dukker nok opp........... Hvorfor blir det aldri min tur.....? SUKK....................... Du kan lese om det på nettet, Monca, mye info som er bedre enn hva jeg kan gi Google.. Var ikke veldig vondt, litt ubehag -men ikke mer enn at det er fullstendig verdt det Lykke til!
Carina har to små gull Skrevet 8. mai 2010 #12 Skrevet 8. mai 2010 Har tanta dkket opp? Er spent Klem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2010 Kom i dag............ SUKK! Takk for at du bryr deg, Carina.. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå