Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Da har vi bestemt oss for at spiralen skal ut, men hvor lenge etter får man mensen igjen? husker når jeg sluttet me pillen, tok de flere mnd.
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Gikk akkurat 14 dager før jeg blødde litt. Så kom det litt nå og da i ei uke før mensen brøt ut for fullt og varte i enda ei uke. Altså 14 dager tilsammen med blødninger. Ferdig for 3 dager siden jeg.. Så får vi se når den kommer neste gang da... Blødde ikke i det heletatt i 1 1/2år med hormonspiralen.. Lykke til:)
Karine med 3 søte... Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Etter den første spiralen kom mensen etter få ukerog gravid etter 2 mnd, og denne gangen har jeg ikke sett snurten av mensen. Men testa positiv i dag. Så kan gå veldig fort.. Lykke til..
trebarnsmamma84 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Me og diskuterer fram og tilbake om me skal ta den ut nå,eller vente til hausten/vinteren....me får sjå om me blir einige... Aner nok ikkje kor lang tid det tek før mensen kjem igjen....!har ikkje hatt blødninger med hormonspiral eg heller...hatt den i 1 år og 7 mnd no...
prøver på nr2:) Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk menstruasjon etter et par dager etter jeg fjernet spiralen. hadde hatt den i to år og nesten ikke blødd på den tida. Bare litt småblødninger noen ganger.
*Lissi* Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Fikk mensen samme dag jeg tok den ut. Blødde i tre dager, og gravid ved neste eggløsning:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå