adni Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 noen som har vært der eller i området.lurer litt på hvordan det er der.har bestilt fem overnattinger der i sommer.men så hørte jeg nå at de blåser så voldsomt der.skjønte jo det jeg også at det blåser,men er det helt sånn uholdbart liksom.må jp liksom føle at man kan være ute leke uten att man blåser bort..glad for svar..
snart mor til 3 små Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Familien min leide et hus i blåvand for noen år siden. Ganske sikker på at det var i juli. Var et koselig og ganske rolig sted. Ble litt for kjedelig for min del da, men da var jeg "ungdom" og ville gjerne ha litt liv på kveldene.. Såvidt jeg husker var ikke vi plaget noe av vind. Så jeg ville ikke gått og beskymret meg så mye for det.. (Hadde nok husket om det blåste veldig, er ikke noe særlig begeistret for det selv..) Hadde noen kjempefine dager på stranden, både for å sole oss og ri på islandshester. Supert familiested!
adni Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 takk for svar.har en sønn som er ganske redd kraftig vind,derfor ble jeg litt skeptisk når jeg hørte i dag at det var så voldsomt der.men gått å høre det du skriver.er nok en stille rolig plass,men skal ta to dager i legoland tenkte vi og kanskje ta en tur til tyskland.så da går jo dagene fort.flere erfariger?
Libido- Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Var på blåvann i fjor. Nydelig plass! Nesten sydenstemmning i den lille koselige byen. Ja det blåste en del, men ikke så mye at det var til hinder for at vi kunne ligge ute å sole oss, leke eller gå tur. Anbefaler plassen på det varmeste =)
Libido- Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Plasser vi besøkte: Legoland Løveparken, kjør med bil inn dit! Helt supert, så slipper man å gå så mye. kjører bare fra base til base, så kan man parkere å gå.. Sjøfartsmuseet i Esbjerg, helt greit om man vil ta en liten utflukt en dag. Lekeplass, akvarier og sjøløve mating. Samt god og rimelig mat. Bowling nederst i hovedgata. Lekeland i Esbjerg. Knall bra! Innendørs minigolf og masse annet til de voksne også. Samt et eldorado for barn.
adni Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 tusen takk for svar.nå ble jeg letta.hørtes jo kjempe fint ut da.og lekeland og minigolf i esbjerg hørtes topp ut vist været ikke er helt topp.var dere foresten en eller to dager i legoland?litt i tvil på det
Libido- Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Vi var bare i 1 dag og kom litt sent. Så vi fikk ikke med oss alt. men det skal sies at vi var 13 stk i alder fra 1 - 40 år også, med unger i alle aldre. Om dere kommer tidlig, ser jeg ikke noe problem i å bare dra en dag og få med dere alt. Akvariet i Legoland var utrolig bra, det bør dere få med dere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå