Magehus Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hehe.. Jeg har igjen 6,5 kilo før målet er nådd. Gått ned snaue 13. Spist greit, små posjoner, men hva jeg vil (stort sett sunt). Godt i helgene. Er mye i aktivitet. Nå blir jeg gaaal av godtesuget. Nettopp spist en pitapizza. Tatt hele leiligheten i dag, og gått en bitteliten tur. Hvor dumt er det med eggedosis nå? Er det såå gæli a?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 like sunt som sukker!! (med mindre du kaster opp etterpå)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Finnes vel ikke så mye er som mer gæli enn eggedosis, men what the hell. Ta å gå litt lengre i morgen;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vil ikke tro det er det verste sånn egentlig det er jo mest egg og hvis du er litt forsiktig med mengden sukker så går det sikkert greit for en gangs skyld.
Magehus Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Hahaha! Herlig svar. Jeg velger å følge dette! Jeg lager jeg!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 anbefaler deg uansett å kjøpe sukrin(søk det opp om du ikke har hørt om det) søtningsmiddel som er mye mer likt sukker enn de andre kunstige søtningsmidlene. Om jeg ikke husker feil, så er dette ikke kunstig fremstilt heller. Og med sukrin i stedet for sukker kan du med god samvittighet lage deg eggedosis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå