Gå til innhold

Ringslynge: Mer forbanna unge skal du lete lenge etter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg har kjøpt katta i sekken nå... Den skulle være SÅ bra! Noen som vet hvor (oslo) jeg kan få praktisk hjelp med denne?

Kjøpte den på Babyshop på Slependen, men ingen der som er eksperter på hvordan man putter barnet oppi slynga..

Skrevet

Gå på tettinntil.com og spør, der har de peil på bæring :) Det ligger også fine instruksjoner der.

Skrevet

..mente tettinntil.no selvsagt.

Skrevet

På Bæreglede i Oslo kan de gi deg kjempegod hjelp :)

Bidenkapsgate 1, 0165 Oslo.

Skrevet

Takk for svar :-) Har sett på tett inntil, men det var ved å følge det som sto der som gjorde henne så forbanna, hehe.. Noe jeg ikke har skjønt med hvordan det gjøres.

Trenger rett og slett praktisk hjelp, så bæreglede skal få et besøk ;-)

God kveld!

PS: Noen som forresten har testet ut det med amming i et slik sjal (vi har mega puppenekt på gang)?

Skrevet

Kan prøve å gi deg noen tips. Jeg tror ikke det er så innmari nøye at ungen ligger akkurat slik intruksjonene sier. Bare putt ungen oppi på en kjærlig måte som ikke tar for lang tid. Ikke stress og spend deg, det merker ungen med en gang. Prøv å slapp av og ta dype knebøy slik at ungen synker litt sammen, stryk på ryggen og nynn eller noe, kanskje svinge fra sise til side slik at ungen ikke orker å feste blikket og lukker øynene. Kjempefint med smukk samtidig. Jeg har god erfaring med denne metoden, ungen sovner ganske raskt hvis han er trøtt.

Amming i slynge har jeg også gjort ja, det funker greit, spesielt hvis problemet er forstyrrelser fra omgivelsene. Det som funket for meg i vanskelige perioder var rett å slett å amme i liggende i senga og la ungen få bruke meg som smukk. Det økte produksjonen også noe som sikkert var utløsende årsak.

Skrevet

Jeg solgte min igjen, nesten ubrukt... Gutten min vrælte som en stukken gris oppi der og var temmelig forbanna han og kan du si!

Sydde meg en mei tai og da fikk pipa en annen lyd. Nemlig zzzznoork :)

Skrevet

Min hatet moby wrap dypt og intenst og inderlig, jeg solgte hele skiten.

Mei tai derimot, det var fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...