:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 jeg har aldri blitt sett så rart på av så mange mennesker før. vannfast maskara? hæ? hvor?
Gjest amandine Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Seriøst? Er det sant, altså? Snakket m pappa tidligere men jeg trodde f... meg han spøkte! Får vel sende ham en mld med unnskyldning he he.. Vi har spist middag og gjort lekser i hagen i dag..
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Det snødde virkelig mye også. Sluttet utover ettermiddagen, men man måtte ha votter og lue for å ikke fryse. Jeg våget ikke å ta med meg datteren min på trilletur engang.
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Du aner ikke hvor seriøst. Vi har nå halve hagen snødekt igjen, med en nett liten FONN av alle ting, for det blåste jo så ille også.
Gjest amandine Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Må snakke som mannen når det virkelig trengs: STEIKJE DET! Så gamlingen kødda ikke når han sa han sto og lagde bacalao og så ut på snødrevet, altså! Forsåvidt kaldt i vest også, men bare blå himmel og sol gjør den lune bakhagen deilig.. Litt kjølig fotballkamp med nordavind på banen, men litt solbrent i panna så skal ikke klage. Egentlig glad for at våren går litt sent i år så det blir tid til å nyte den.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Moren min trodde heller ikke på meg - inntil det begynte å snø hos henne også:-). Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå