trompetisten Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Helt normalt det vel?? Er i uke 31 nå, og har ikke hatt smerter før de siste par dagene. Har tidligere hatt litt smerter i høyre hofte, men mest etter en hard dags jobb. (tenker jo siden jeg fødte i uke 30 sist)
NostraStoria Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Dunking i skambeinet? Kan være tegn på bekkenløsning, alle har bekkenløsning - men i forskjellig grad. Kan være en fordel å få det sjekket, hos lege eller jordmor da du må ta en del hensyn til kroppen din hvis du har bl - og skrue ned tempoet litt.
trompetisten Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Takk. Hadde ingen form for bekkenløsning sist, men født jo da tidelig. Skal se hvordan det utvikler seg, så får vi se!
NostraStoria Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Du bør ikke vente for lenge, det er viktig å behandle bl..da det er mer problematisk når du har blitt verre. I tillegg kan det ta lenger tid å bli bra igjen etter fødsel!
bondeknøl Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Det henger sammen med bekkenløsning.. Jeg kjenner det av og til, får akupunktur for det får ett par ekstra nåler for skambenet hvis jeg sier i fra.. Men husker fra sist at det var samtidig som hun kom nedover og drev og skulle feste hodet
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Nei,nei,nei.... Skambein? SKAMbein, nei, nei, nei. KOSEbeinet. Eller symfysen. Helt normalt, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå