Gå til innhold

Å så deilig å ha funnet vogn =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Kjenner den gode følelsen, for å si det sånn :) Vognen så superfin ut!

Skrevet

Takk =) Og etter ul i dag er jeg kjempe giret og føler det friere å kunne se på utstyr og klær =)

Utrolig praktisk at den ble så flat sammenslått så slipper vi å demontere hjulene for å få plass i bagasjerommet =)

Skrevet

Har bestilt akkurat samme vogn jo!!!! :D

Men hvordan gjør du det angående farge?

Vi måtte forhåndsbestille både vogn og farge, den kommer til Norge i mai en gang...Babble tror jeg nettbutikken het?

Bestilte den mest kjønnsnøytrale fargen ettersom vi ikke skal vite kjønn ved UL....

Gleder meg!! :D

Skrevet

Akkurat samme her! Vi bestilte vogn dagen etter UL, hehe :) Og nå har jeg klart å begynne de andre innkjøpene også. Lille sparkfrøken inne i magen minner meg stadig på at hun er der og da er det mye morsommere å planlegge. Mannen min skal begynne på barnerommet nå, etter eget initiativ og ønske! Det er jo helt fantastisk!

Skrevet

Har dere.. Så vittig =) Den butikken her i Bergen som bestiller inn tar den kun inn i to farger. Beige og grå, så vi må nok gå for beige hvis vi ikke bruker en annen butikk og henter den der.. Må søke meg på "babble" å se..

Ebay har pakkepris med bilsetet og adapter. Hadde vært greit med samme i bilsete =)

Skrevet

Du, nå så jeg at jeg formulerte meg litt "skjevt". Vi har ikke bestilt samme vogn, men vi bestilte dagen etter UL vi også :) Hehe. Kjenner følelsen av å være trygg på sv.skapet etter UL så godt, det var egentlig det jeg mente. Alt ble anderledes for oss i alle fall! Skal ha en Bugaboo Cameleon :)

Skrevet

Er inne å sniker på babble.no nå =) Blir nok beige på oss så bommer vi ikke på farge ang kjønn osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...