Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/utstyr/vognguide/article565524.ece http://forbrukerportalen.no/produkter/20030/ Bag og bilstol følger med om ønskelig så da blir det duo/kombivogn i stedet for kun sport =) Blå farge om gutt, ellers beigefarget... Finnes i 5 farger. Gleder meg til å hente den i butikken i uke 26!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Grattis! Kjenner den gode følelsen, for å si det sånn Vognen så superfin ut!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Takk =) Og etter ul i dag er jeg kjempe giret og føler det friere å kunne se på utstyr og klær =) Utrolig praktisk at den ble så flat sammenslått så slipper vi å demontere hjulene for å få plass i bagasjerommet =)
♥Axinija♥ Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Har bestilt akkurat samme vogn jo!!!! Men hvordan gjør du det angående farge? Vi måtte forhåndsbestille både vogn og farge, den kommer til Norge i mai en gang...Babble tror jeg nettbutikken het? Bestilte den mest kjønnsnøytrale fargen ettersom vi ikke skal vite kjønn ved UL.... Gleder meg!!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Akkurat samme her! Vi bestilte vogn dagen etter UL, hehe Og nå har jeg klart å begynne de andre innkjøpene også. Lille sparkfrøken inne i magen minner meg stadig på at hun er der og da er det mye morsommere å planlegge. Mannen min skal begynne på barnerommet nå, etter eget initiativ og ønske! Det er jo helt fantastisk!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 Har dere.. Så vittig =) Den butikken her i Bergen som bestiller inn tar den kun inn i to farger. Beige og grå, så vi må nok gå for beige hvis vi ikke bruker en annen butikk og henter den der.. Må søke meg på "babble" å se.. Ebay har pakkepris med bilsetet og adapter. Hadde vært greit med samme i bilsete =)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Du, nå så jeg at jeg formulerte meg litt "skjevt". Vi har ikke bestilt samme vogn, men vi bestilte dagen etter UL vi også Hehe. Kjenner følelsen av å være trygg på sv.skapet etter UL så godt, det var egentlig det jeg mente. Alt ble anderledes for oss i alle fall! Skal ha en Bugaboo Cameleon
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2010 Er inne å sniker på babble.no nå =) Blir nok beige på oss så bommer vi ikke på farge ang kjønn osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå