Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Kan noen snille sjeler hjelpe med gode ideer her? Sambo sier ja til to uker ferie i oktober/november, forutsatt at jeg kommer frem med forslag og booker. Dessverre lider jeg av akutt beslutningsangst, og har aldri feriert med barn før. Det skal jo helst være gøy for alle involverte, derfor vil jeg gjerne ha en kombinasjon av barnevennlig-Bamseklubb-opplegg og noe opplevelser for oss over 2 to år. Mini er litt over 2 år på den tiden, vi er to voksne og har et budsjett på ca. 50.000,- (vi har ikke hatt ferie på 3 år, så dette er feriekassen vi har klart å spre opp:) Jeg vil jo ikke legge opp til noe som er uoverkommelig, akkurat nå er jeg inne på hus i Italia, men er usikker på været. Og jeg sitter bare fast i Googlehelvetet som gir meg nye ideer hele tiden. Spy! Dette skulle jo være gøy, nå ser jeg bare ferien forsvinne i det fjerne fordi jeg aldir kan komme opp med noe og holde meg til det. Forslag noen?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Ving Resort? Sandy Bay på Kypros skal være flott, men har ikke vært selv:)
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Hva med Jordan eller Egypt? Siden dere skal dra på den tiden av året?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 HI her: Takk for forslag! Jordan høres jo interessant ut, har du vært der? Sandy Bay så jo også kjekt ut, men blir ikke dette vel mye ligge ved poolen? Finnes noe å gjøre der? har aldri reist med barn som sagt, så ikke helt klar på hva man skal prioritere.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Var rett før jeg bestilte tur til Jordan i vinter, men så måtte vi utsette ferien til Juni og da hadde vi stekt bort i Jordan. Du kan dra på utflukt til Petra, så du kan få begge deler: både kultur og basseng.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Hmmm Interessant! Hadde jeg aldri tenkt på selv.. Hvor hadde dere planer om å bo? Flytid?
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Asia/Jordan/Pages/default.aspx Jeg søkte på 2 voksne og 2 barn (2-17 år) 14 dager, greit hotell med apolloclub og 4 "apollo-stjerner" i november kostet det samlet rett under 30.000. Flyet går kl 09.10 og lander 15.40 og går direkte fra gardermoen. How about that!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 sier bare viva blue mallorca... fantastisk barnevennlig.. og rimlig.. det ligger i alcudia.. ubderholdning hver kveld, barbe disco og masse hygge.. flott strand og flotte barnebassenger
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 men det er kanskje ikke sesong så sent der nei.. meg over=)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Egypt.. Hurghada. Vært der med våre små.. Flotte båtturer som arrangeres, stooore hotellområder. Kan veksle på forskjellige laguner/strender på de fleste hotell. Lekestativer og flere spisesteder, barer og butikker på hotellene. Og fryktelig billig der nede.. Anbefales på den tiden fra oss =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå