Gå til innhold

Å så deilig å ha funnet vogn =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt du har funnet deg vogn:D

Her regner jeg med vi skal ha en tfk joggser twist med hardbag. baggen er romslig og vill holde hele vinteren.. sportsdelen er stor og lun, holler ut vognperioden...

Eneste minuset med denne vognen er jo at jeg ikke kan ha bebis mot meg i sportsdelen...

har tenkt å ha meg ei vogn nr 2 som er litt lettere og at denne kan vendes. da har jeg vogn dekket alle mine kriterier!

Tenkt på quinny buzz eller denne abc design cobra!

Hører gjerne tilbakemeldinger om vognen når du får den :I:)

Gratulerer! Det var akkurat slik jeg følte meg når jeg kjøpte samme vogn som deg på fredag! Triller den rundt i stua og er kjempefornøyd! Godt å høre flere som kjøper denne vogna:)

Jeg kan måle vognbagen når jeg finner metermål:) Bagen virker veldig lun, den er vertfall stoor og god(god plass til voksi pose:)).

Annonse

kjempefint om du ville ha målt bagen!

Off er så usikker på vogn.. står mellom tfk twist og cobra.... lyst og ha tfk en først som bagvogn og bruke den på vinteren og til sovevogn i barnehagen, mens jeg har en cobra som kan snu sportsdelen på til våren og på shoppingssenter.. men lurer på om dette blir litt smør på flesk:P børr jeg bestemme meg for en...??

hehe, hadde jeg hatt råd hadde jeg ikke hatt problemer med å kjøpe en vogn til;) du kan jo kjøpe en vogn nå og evt en til etterhvert;)

skal jeg bare måle bagen inni? lengde og bredde? noe annet du trenger å vite?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...