Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 har tre forskjellige "hull", 1, 2, 3. Når bytter dere som gir flaske til sine barn til neste hull, altså hvilken alder (mnd) på barna til hvilken hullstr på flaskesmokken? Takk for svar
NostraStoria Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Mini var vel ca 1 mnd når vi byttet til 2'er tutt, ca 2 mnd med 3'er tutt og nå er han 3 1/2 mnd og har begynt med 4'er tutter. Byttet når han begynte å bli svært utålmodig under mating
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Min lillegutt er snart 3 mnd og bruker 2èr smokk. Kan iallefall gå over til nr 3 da! Takk for svar
Anna-10 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 jeg bruker fremdeles de med 2 hull i enda jeg og gutten min er 9 mnd. Er det feil? Må jeg bytte? Skulle ha fulgt med bruksanvisning på disse små...
NostraStoria Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Hehe. Men det må jo ha gått greit til nå siden tanken ikke har slått deg før etter 9 mnder? Hadde byttet ja.
Rampongi Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 merker det jo når ungen suger mye for å få ut melka. Vi brukte vel 1 hull helt i starten ja, bytta over til 2/3 etter 3 mnd, 4hull kom vel i hus når ungen var 4 mnd omtrent. vi bruker mam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå