Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Begynner å bli lei av all den ekstra klesvaskene. Har begynt å lure på om jeg skal legge han naken nede i en plastpose slik at han ikke tisser ut dyner, madrassen og pysj og kosebamser som må være med i senga. Haar snakket med hs og hun hadde ingen gode råd ut over det vi har prøvd, hel pysj med klidlås, body uten på pysjbuksa osv, men har klarer på ett eller annet vis og ta tissen ut av bleia. han er veldig kla i tissen sin, med engang han finner eller får en smokk så prøver han å få handa nede i buksa.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Fest en sikkerhetsnål gjennom glidelåsen på nattdrakten. Eller klarer han å få tissen ut selv om klærne er på??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Idiot! Man setter IKKE en sikkerhetsnål på en 2 åring som ligger urolig om natta. Hva om den skulle gått opp? Og stukket barnet?? herre, tidenes mest dårlige forslag.. Prøv å ta en truse/bokser på over bleien og under nattadrakten? Jeg må ha det på min hvertfall.. jeg kjøpte små bjørn borg boksere som sitter godt.. og da, problem solved;)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 truse over bleien, pysjen BAK FRAM! det er det eneste som fungerer på vår lille nudist Han er RAM på å kle av seg alt og sitte splitters i senga om morran... Veeeeeldig trivelig i grunn XD Hvis han ikke når frem til tissen, så kan han heller ikke dra den ut... Men hvis han er 2 år, så akn dere kanskje begynne så smått med avvenning av bleie? Siden han er så opptatt av tissen sin, så er det lettere å snakke om hvor tisset skal osv, siden han er klar over at det kommer noe ut av den, mener jeg Så slipper du hele problematikken all togheter. Gutten kan leke med tissen sin, og du slipper esktra klesvask, OG du sparer penger på bleier
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 ...med engang han finner eller får en smokk så prøver han å få handa nede i buksa. Da er det vel bare å fjerne alle smokker?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 TEIP!!!! Teip langs bleiekanten både rundt magen og rundt lårene. Så skal du se at det løser seg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Hvis han er som vår sønn så får han neppe sove uten hånda i buksa. Har desverre ingen god løsning.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Anonym 21:22: RO DEG NED ET PAR HAKK!!! Jeg slet med at min datter kledde seg naken hver natt og fikk et tips om sikkerhetsnål gjennom nattdrak og dette fungerer ypperlig! Hvordan i alle dager skal en 2-åring klare å få en tung sikkerhetsnål opp bare ved å sove urolig?! Idiot kan du være sjøl! HI: Nattdrakt bakfrem prøvde vi en gang, men det fungerte dårlig da hun ble sint fordi "noe" ikke var riktig, og hun fikk ekle liggemerker på ryggen... Ellers er det vel bare å komme seg i gjennom denne fasen og satse på litt pottetrening etterhvert Anonym lenger oppe
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Hjelp lite med å kutte smokken, for kosen med tissen kommer han til å ha. Skulle gjerne ha sluttet med bleia, men når jeg også har en på to uker så orker jeg ikke å ta det nå og så har han litt for dårlig språk enda til pottetrening!
miriams Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Hei Vet ikke helt om dette er et godt råd eller ikke, eldstemannen min er jente. Men,- vet om noen som har brukt bleia bak fram, da er den vanskeligere å ta av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå