Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 tydelig på ultralyd,er det da noen som har opplevd å fått en jente likevel??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Stakkars sønnen din. Herregud for et spørsmål! Hører du ikke selv hvor sykt det er? "etter å ha sett tissefanten tydelig på ultralyd..." og likevel håper du på jente? Huff, så mange som ikke skulle fått barn.
dårligfantasi Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Ehm, hvor skrev hun at hun håpet på at det kunne være jente likevel?? Har ikke opplevd det selv..men når de ser sånt tydelig, så er det nok veldig sikkert at det blir gutt Tar mer feil om de tror det er jente (for at utstyret da kan skjule seg)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Enig med disse ovenfor, med noen unntak. Mener det ikke er riktig å si at noen ikke burde få barn på bakgrunn av et ønske om "riktig" kjønn. Likevel må HI være klar over at det har versert mange slike innlegg som dette "hvor mange har opplevd at det har kommet ei jente etter å fått beskjed om en gutt på ultralyd?" Vær glad for at barnet er friskt!! P.s! Det er mer sannsynlig at det kommer ut en gutt dersom de sier med "sikkerhet" at det er ei jente på ultralyd, enn omvendt - nettopp fordi gutter har mye tydeligere kjønnsorgan. I tillegg er det svært uvanlig å ta feil av penis og testikler, en skal være ganske svaksynt for å ta feil av en gutts utstyr dersom fosteret ligger ordentlig til og viser seg fram.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Det lyser jo av hele innlegget. Og jeg er ekstremt lei av å lese om alle som er så lei seg fordi de venter gutter. Det vokser mange uønskede gutter opp som mora skulle ønske heller var en rosa prinsesse. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så utrolig trist og fælt med gutter. Jeg har en av hver, og det er virkelig fantastisk begge deler. Gud så heldig jeg er som har fått akkurat de to. Hadde jeg fått fire gutter eller fire jenter, hadde jeg vært like fornøyd, for jeg er faktisk så heldig at jeg blir elsket ubetinget av disse nydelige skapningene. Kjønn er ubetydelig. Første anonym
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 En ting er å ønske seg noe, men når man er dritskuffa etter ultralyd og fortsatt håper på det motsatte kjønn (noe som stort sett alltid er jente) blir jeg utrolig lei meg på disse guttenes vegne. De har ikke valgt å få en mamma som ikke ønsker dem. Første anonym
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Jeg ville nå heller tro at HI har tenkt å begyne handlingen og vil vite om hun kan være trygg på å handle blått. Har de vist deg tissen er det en gutt. Jeg har fått vite med sikkerhet at jeg ventet jenter begge ganger. Når de er så sikte og vise strekene og utstyret på 3D ul er det helt sikkert også på jentene.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor er dere stadig inne på disse innleggene dersom dere er så lei dem? Om dere bare kjefter og devaluerer tilstrekkelig, så skifter folk mening og dere "redder" guttebarna?
dårligfantasi Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Jaja, dere om det.. jeg fikk hvertfall ikke noe inntrykk av at hun håpte det kunne være jente... Jeg kunne godt ha funnet på å lurt på noe sånt selv, rett og slett fordi jeg synes det har vært artig å få vite kjønn, selv om det egentlig ikke spiller noe rolle, så lenge barnet er friskt.. Bl.annet også fordi, som noen andre skrev, at man kan handle litt klær til ett bestemt type kjønn. snakk om å være dømmende her.. Jeg kan også innrømme at jeg ønsket meg jente første gangen jeg var gravid,men da de sa gutt på ultralyd, ble jeg helt fra meg av lykke og nærmest ropte ut at jeg skulle få en sønn
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 lurer på det samme:) her er det ganske tydelig en gutt og vi er overlykkelig,like overlykkelig om det hadde vert en jente...tingen er den at en bare vil vite heeeeelt sikkert at det er rett... må være rart å gå gravid i 9 mnd og tru at det skal komme en gutt og ut kommer en jente eller omvendt:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Ikke bry deg om disse kråkene som har svart deg over her; HI. Jeg har sett tissefant 4 ganger og alle gangene har det kommet ut prinser ;-) Lykke til med den lille ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Venninna mi fikk jente, og de sa at det var gutt på ultralyd. Hun var til ultralyd mange ganger i løpet av svangerskapet pga blødninger og hver gang sa de at det ble gutt. Hvordan dette kan gå an vet jeg ikke, men jente ble det.
soleia Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 Skjønar godt at HI lurer på dette eg. Eg håpte bittelitt at det skulle vere jente då me var på ul, men vart svært glad då det viste seg at det var ein frisk gut. Ein får jo eit forhold til babyen i magen, og då det nærma seg fødsel var eg nesten redd for at det likevel skulle vise seg å vere ei jente, for no var me jo så innstillte på at det var ein liten gut. Og det var det )
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Alle tolker innleggene på forskjellige måter, jeg tolket ikke denne på noe negativ måte. Vi har selv vært på utralyd og de sier det blir en gutt.... Jeg klarer ikke helt å tru det da legen virket litt ung og uerfaren.... Får jeg en gutt så er det en bonus, men vi blir veldig glade uansett. Første barnet mitt fikk jeg beskjed om at det kanskje var jente av en lege og 90% av en annen lege. Klarte ikke den gang å slå meg til ro med det heller.. Har alltid en usikkerhet av en eller annen grunn... 2 barnet vårt sa de jente, og der var vi også på 3D og da så jeg det tydelig selv.. Jeg er kjempe glad for mine friske og glade jenter og det samme er mannen min. Han har også 1 jente fra før. Å ja vi er superforøyd så lege vi får et frisk barn og er fryktelig takknemelig for det.... men er det ikke lov å si at det hadde vært hyggelig med en gutt også??? Det er så mange som har barn av samme kjønn og vi som sikkert alle andre er jo kjempe glad for det, men jeg trur alikevel det er mange der ute som har et ønkse om det andre kjønn, men tør bare ikke si det... Spør noen meg sier jeg at de på ul trur det er en gutt, jeg er litt usikker og er selvfølgeig glad for det vi får... men hadde jo vært stas med en gutt denne gangen... men det er ikke det viktigste....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 herregud, hvordan kan dere tolke at HI er skuffet? Hun spør bare om det er noen som har opplevd at det har allikevel vært motsatt kjønn!!! Shit, det må jo være lov å spørre om slik! Tenker spesiellt på innkjøp av klær og slikt, kjedelig å sette i gang for så at det kommer ut en jente! Hilsen stolt mor til 2 gutter:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Jeg håper ikke på jente jeg,det jeg spørr om her er om det er stor mulighet for at de kan ta feil!!! Ikke at jeg gidder å sitte å forsvare meg overfor gretne kjerringer,men jeg er kjempeglad for endelig å få en gutt jeg-ble bare redd for at de kan ha tatt feil...
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 Haha, det er da bare av praktiske grunner...? "kan jeg begynne å handle inn blått nå eller er det sjanse for at de tar feil?"
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #19 Skrevet 4. mai 2010 Takk til dere som har svart saklig her, framfor å tolke ting galt bare for å få kjefte litt!! Jeg er kjempeheldig å har jenter fra før,mye derfor jeg ble så overrasket over at det er gutt denne gangen...Klarer liksom ikke helt å tro det er sant! Men da er det vel stor mulighet for at det stemmer,så i morgen skal jeg å kjøpe noe i blått!! HI
soleia Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 Så artig at det blei gut denne gongen då, for det er nok svært sansynleg at dei har rett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå