Gå til innhold

Kan man fjerne føflekker når man er gravid ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par bittesmåe som klør som bare faen! Svart og endret vekst er også blitt til..

Skrevet

Aner ikke. Spør legen. Det med kløen er jo litt ekkelt da.

Ville bare nevne at jeg hadde en føflekk som endret seg under svangerskapet. Den vokste litt, og fikk hud om du skjønner. Klødde ikke eller noe, bare ble større. Viste den til legen som sa den såg helt fin ut. Det rare var at når babyen var født og ukene gikk, så minsket den igjen :) Og ble tilnærmet normal.

Skrevet

dette lurer jeg også på!!:)

Skrevet

Mm :-/

Må vell ringe legen imorgen å høre..

Har en liten føflekk på magen. å det er den som er jævlig.. Er i uke 26 å har ikke fått noe mage enda.. Mon tro om de kan fjerne den :o

HI

Skrevet

Jeg har fjernet en føflekk i forrige svangerskap. Var helt ok det. Fikk litt lokalbedøvelse og måtte kutte ganske mye/dypt. Men at jeg var gravid var ikke noe problem iallefall

Skrevet

jeg fjernet en føflekk under forrige graviditet. jeg skulle egentlig fjerne flere men ventet med det til etter fødsel. Fjernet kunn en som så litt stygg/skummel ut.

Skrevet

Hei!

Jeg går fast til hudlege da jeg har hatt flere tilfeller av ondartede føflekker. Min hudlege sa at man helst ikke fjerner føflekker under graviditet da disse blir påvirket av hormonene, og at de derfor vil vente til babyen er ute... Men vil jo tor at de som ser ondartede ut tas uansett.

Skrevet

Legen min nektet å gjøre. I tilfelle jeg skulle reagere allergisk på bedøvelsen. Har aldri gjort det før men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...