Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er alene med ei lita frøken på snart 2 år.Er 100% alene med henne,far bor i en annen by og er ikke interessert i henne. Har hørt at man kan søke om avlastningshjem,men hvor og hvordan går man fram? Anyone?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hei! Det hørtes tøft ut. Hvor bor du hen da? Ulike kommuner har ulike tilbud, men jeg tror du må søke enten gjennom barnevernet eller kommunens sosialtjeneste.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Tror du må søke gjennom barnevernet. Hvis du har god kontakt med helsesøster kan du be henne undersøke litt for deg, anonymt hvis du vil. Jeg gjorde det, hun skrev også et brev, som jeg la ved søknaden, som støttet meg i at det var til barnets beste at jeg fikk litt avlastning. Jeg fikk innvilget avlastning hver 4. helg. Jeg visste om en familie som var interessert i å bli avlastere, så da gikk prosessen raskere enn vanlig, men tok 4 mnd likevel. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå