*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hvor lenge blødde dere? Og hvor lang tid tok det før dere eventuelt ble gravide igjen etterpå?
Villa Perlesukker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Blødde i en uke og ble gravid måneden etterpå
*Minnie Mus* Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Hvor langt var dere på vei da? Jeg har blødd en uke nå, skulle egentlig være 8 uker på vei. Gynekologen mente at jeg ville mest sannsynlig blø i et par uker til... Æsj håper det ikke tar så lang tid. *Vil bli gravid igjen*
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Jeg var 7 uker, blødde heftig i en uke. Har ikke blitt gravid igjen (har vel strengt tatt ikke prøvd så veldig heller). 2 mnd siden.
solstråle69 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Blødde ca en uke - 14 dager. Var ca 8 uker på vei. Ble anbefalt av gynekologen å vente en mnd el to før vi prøvde igjen, og den tiden trengte jeg. Ble gravid litt over 3 mnd etterpå, og fødte en velskapt pike. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå