MammaMø85 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hadde ikm uke 16 jeg da.. Tanta kom og det var det. Igår kveld var jeg så sinnsykt kvalm, pleier aldri å være det. Tok en test idag for morro skyld (billig test) og fikk en klar og en svak strek! What?! Er jo ikke lenge siden mensen var ferdig og ikke har vi hatt mulighet til å rulle i høyet siden forrige pp. Detta kan vel ikke stemme? Eller? Kan det være feil på testen kanskje?
Løvemor77 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Joda, kan stemme det. Ikke så uvanlig å ha blødning tidlig i svangerskapet. En strek er en strek, klar eller svak. En svak strek betyr bare at du er tidlig i svangerskapet ennå. Er svært sjelden du får en strek uten å være gravid. Da skal du ha skikkelig uflaks! Du får kjøpt tester som også forteller deg hvor langt du er på vei. Løp og kjøp! Og gratulerer!!
Babyluren Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Ikke for å være slem, men det kan hende at det ikke var tanta, men et en SA... sånn sett kan du enda ha hcg nok i urinen til at det slår ut på testen. Alternativt kan det ha vært en tvilling, så jeg tror jeg ville ventet en ukes tid før jeg testet på nytt og så evt. fått rekvisisjon til ul på sykehuset for en sjekk. Håper det ordner seg for deg. Lykke til!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Det kan ha vært en sa, som det nevnes over her, men det kan også ha vært en festeblødning. I forrige svangerskap hadde jeg det, jeg trodde det var en litt rar og kort mens. Men jeg var gravid, gitt- og nå er jenta 1 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå