Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg beundrer deg så høyt. Du er så vakker, intelligent, og klok. Du har så pen mann. Du har de nydeligste ungene med de peneste navnene. Nå skal du flytte inn i drømmehuset og gjøre det enda lekrere enn det gamle, med din utsøkte smak. Haven blir nok også nydelig etterhvert. Alt du gjør blir perfekt. Hvordan klarer du det? Hilsen en stor beundrer )
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hvordan vet du hvordan mannen ser ut og hva barna heter? har bare fått med meg navnet til datteren jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor fikk jeg en uggen følelse når jeg leste innlegget ditt HI? Kan ikke folk bare la Alva være i fred.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Vær så snill å kutt ut dette tullet da! Stakkars Alva som må oppleve så mye misunnelse fra andre... Gå å finn deg en annen hobby, HI!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Hehe, dette er nok en person som skal utgi seg for å være en uggen person tenker jeg;p Gikk ikke på den jeg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 La nå dama være i fred! Misunnelige kjerringer.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Datteren heter Sol Isabell eller Sol Elvira
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Å takk. Nå ble jeg skikkelig rørt her. Ditt sarkastiske tonefall som skar gjennom ordene, din herlige ironi...det er som...som...musikk! Ja, musikk! :-) Takk igjen, you made my day. *Smaske på deg*
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Sitter her med tårer i øya. Vakre ord til ei herlig jente.
SuperGlad Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes dette begynner å bli litt søtt egentlig :-) At det finnes mennesker der ute som har et så patetisk liv at de henger seg opp i en enkelperson på et internett-forum. Stor applaus til deg Alva, som har klart å få en del mennesker til å gi deg så mye oppmerksomhet, å tenke på deg så mye, kun for at du er deg selv :-) Du må jo faktisk være et fantastisk menneske som engasjerer så mange! Hvem trenger å bli popstjerne, berømmelse får man jo på dib! :-) Lurer på hvem av dibberne som skal ringe å tipse se og hør, er vel på tide at fansen får vite hvordan du ser ut
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 denne Alva-stalkeren må jo være i psykisk ubalanse. Tenk å henge seg slik opp i en person bak et nick? aldri sett makan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå