mamma-x-3 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Litt å tygge på: http://vactruth.com/immunization-ploys-are-parents-being-manipulated/
ostepop123 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Mer av de samme absurde påstandene her altså - denne gangen i et dokument som tilsynelatende refererer til seriøs litteratur, men som beleielig nok mangler litteraturliste.
Helseinterressert Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Er påstander som ikke passer med egen overbevisning automatisk absurd ostepop?
ostepop123 Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 La meg omformulere meg i tilfelle du ikke skjønte at jeg tulla. Det som er absurd er å påstå en hel masse ting, og så ikke gi en eneste referanse om hvor man tar disse tingene fra - altså helt uavhengig av hva jeg måtte mene.
Helseinterressert Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Hva er det du tenker på spesielt i dette tilfellet?
ostepop123 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Ta en kikk selv og se om du ikke synes noen av påstanden burde ha en referanse.
Helseinterressert Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har ikke behov for noen referanse. Jeg har jo observert disse vaksinepusher triksene selv som feks fornektelse, spådomskunst og andre triks. Eller er det ikke litt rart med alle disse triksene når det jo "finnes så mye god forskning om vaksiner"???
ostepop123 Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Spådomskunst? Jasså. Det har ikke jeg vært utsatt for. Fortell litt om hvordan det arter seg, er du snill.
Helseinterressert Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Ikke? Har du ikke observert hvordan vaksineofre blir møtt med "Dine helseplager skyldes nok noe annet enn vaksinen"?
Helseinterressert Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 Hva mener du? At det er vitenskapelige utsagn???
ostepop123 Skrevet 6. mai 2010 #13 Skrevet 6. mai 2010 Jeg synes vel først og fremst spådomskunst var en underlig metafor i dette tilfellet. Og ja, jeg håper da inderlig at dem som vurderer legemiddelskade forholder seg til vitenskap. Jeg har da heller ingen indikasjoner på det motsatte.
Helseinterressert Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Mener du de automatiske frikjennelsene av vaksiner som "vi mener det er lite trolig at vaksinen er årsaken til dine plager" er vitenskapelige utsagn?
ostepop123 Skrevet 7. mai 2010 #15 Skrevet 7. mai 2010 Du mener ikke i fullt alvor at jeg skal vurdere tilfeldige utsagn uten kontekst?
Helseinterressert Skrevet 11. mai 2010 #16 Skrevet 11. mai 2010 Har du noen gang sett kontekst dokumentert ifm vaksinepusher utsagn ostepop?
EJ09 Skrevet 11. mai 2010 #17 Skrevet 11. mai 2010 Nå kverulerer du bare. Kom med et fornuftig argument, redegjør for ditt syn, støtt dine påstander med kilder. Men dette blir for dumt.
Helseinterressert Skrevet 11. mai 2010 #18 Skrevet 11. mai 2010 EJ, Det er faktisk den som fremmer vaksineanbefalinger sitt ansvar i å bevise nytte verdien og tryggheten av dette.
mamma-x-3 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. mai 2010 Sterkt svar, EJ.... Hvor skal vi begynne - igjen!
ostepop123 Skrevet 11. mai 2010 #21 Skrevet 11. mai 2010 Helseinterressert sa: "Har du noen gang sett kontekst dokumentert ifm vaksinepusher utsagn ostepop?" Du er fullstendig på siden av temaet nå. Vil du ikke si at kontekst er relevant dersom noen påstår at de har fått en bivirkning av en vaksine? Jeg er heller ikke sikker på at jeg skjønner hva du mener med "vaksinepusher utsagn".
Helseinterressert Skrevet 12. mai 2010 #22 Skrevet 12. mai 2010 Selvsagt ostepop, problemet er at vaksine gjerne er det siste som mistenkes når sykdom oppstår, dette fordi man opplysninger om vaksinefarer tilbakeholdes.
ostepop123 Skrevet 12. mai 2010 #23 Skrevet 12. mai 2010 Jaha, og hvem er det som sitter og tilbakeholder vaksinefarer?
mamma-x-3 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #24 Skrevet 12. mai 2010 Det er bare å bla opp informasjon. Den finnes i svært mange av linkene jeg har lagt ut. Det er bare at du ikke gidder bry deg med å tro på det som fremmes der, at nettopp informasjon om skader og bivirkninger holdes tilbake - og fornektes daglig! Kanskje jeg skal begynne med helsestasjonene her hjemme? Vi får ikke så veldig mye informasjon akkurat om alvorlige bivirkninger og tanker om sammenhenger der. Tenk om vi vegrer oss? Hva skjer da med målet om 100% vaksinedekning. I stedet får vi vente de 20 minuttene. Får ellers vite at barnet kanskje blir litt sutrete, får bittelitt feber, er litt tufs et par dager, så går resten bra. Jeg har fått med meg sirkuset tre ganger på tre ulike helsestasjoner i (grunnet flytting). Det var ensidig positiv tale for vaksinene. Og åpenlys irritasjon dersom kritiske spørsmål ble stilt. Og i et slikt klima skal vi føle trygghet å rapportere bivirkninger og etterskader..
ostepop123 Skrevet 12. mai 2010 #25 Skrevet 12. mai 2010 Med "tilbakeholding" impliseres det jo at helsestasjonen (i ditt eksempel) sitter på informasjon som de ikke ønsker å dele med oss. Er det slik at du mener helsesøster bevisst holder tilbake informasjon for å oppnå 100% vaksinedekning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå