Brillemamma Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 De to forrige sv.skapene har jeg kjent liv forholdsvis tidlig, rundt uke 16-17. Men denne gangen lar det vente på seg.. Jeg vet at babyen har det bra, har babywatcher og hørte hjertelyden senest i går. Men tenker jo om det kan være noe galt..om den ikke beveger seg, vokser som den skal osv...
Lotta2010x2012 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 jeg kjenner bevegelser nå, er 17 uker i dag.. Tror ikke du skal bekymre deg, er nok ikke mange dagene til den lille gir deg noen tegn:) Kanskje du har foranliggende morkake? Da kan det jo gå lengre tid..
venter prins nr 3 :) Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Hei =) Jeg er også 3. gangs. Trodde jeg skulle kjenne liv tidlig so med de 2 andre. Men nei da... tror jeg var i uke 19 før jeg var sikker på at det var bevegelser jeg kjente. Så tror nok ikke du trenger å beskymre deg
SommerBris Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 kjente ikke noe før i uke 19-20 og jeg er også 3 gangs... Husker de forige svangerskapene også at jeg ikke kjete liv før rundt ul tider....
Bonusbønna2010 Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg er også 3.gangs og venter på de klare tegnene. Har nok vært ett og annet, men tror tempoet i hverdagen gjør sitt til at det ikke er så lett å kjenne etter. Så nå gleder jeg meg til besøk hos jordmor om 2 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå