Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har akkurat oppdaget at jeg er gravid. Har to barn nå. Ikke planlagt graviditet. Mannen min er ikke noe glad, ser bare problemer, sier han ikke klarer å se noe positivt med det. Det er spesielt økonmi som bekymrer han. Kjenner jeg blir lei meg. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her. Jeg er 34 år. Abort er ikke aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Har han nevnt abort da? Dette går bra! bare gi det litt tid gratulerer,du har mye å glede deg til som du vet
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Neida, han har ikke det. Vi vet begge at det ikke er aktuelt. Kjenner bare at jeg blir så trist og oppgitt over hans følelser, og det trenger jeg ikke nå. Trenger støtte. Ønsker ikke å fokusere på det negative. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Lykke til:) Det blir nok bedre når det synker inn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Det er ikke så rart at man gjør det i starten. Selv gikk jeg flere uker før jeg ble glad for å være gravid igjen. Han var strålende fornøyd hele veien og derfor var det ekstra sårt at jeg følte som jeg gjorde. Men. Nå er alt mye bedre. Gi han litt tid. Det fører med seg mange bekymringer når man får barn. I tillegg til en hel masse glede.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Hei hei.. er ikke gravid (som jeg vet om, men vi har mistanker) men kjenner meg igjen i de følelsene og situasjonen din likevel. Har også to barn og vi er fornøyd og føler at vi har nok med de. Spesielt han vil absolutt ikke ha flere (hvertfall ikke på noen år), og har sagt at han hadde blitt litt nedfor om jeg ble gravid. Har penger så vi klarer oss, men ikke noe mer for tiden. Han hadde nok helst sett at jeg tok abort om jeg ble gravid, men vet at jeg ikke klarer det, så det hadde han ikke presset meg til. Uansett, han har også sagt at etterhvert hadde han nok sett annerledes på det, det er jo snakk om en unge som man vil bli knytta til, uansett om det ikke er planlagt osv. Skjønner at du trenger støtte og at det gjør vondt værre når det er så mye negativt, men la det gå noen dager, så skal du se at det ordner seg. Tror nok dere begge trenger å venne dere til tanken
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Takk, håper dere har rett. Får bruke noen dager/uker på at følelser og ting skal falle litt mer på riktig plass. Akkurat nå føles ikke ting godt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå