Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke den som gir sølv og penger, noe jeg har fått med meg at flertallet av de anonyme liker:)

Har gitt tripptrappstol, stol og bord fra malurten.no (som forøvrig er utrolig sene med leveringen til tider), berganssekk med turtilbehør/ullklær, de hvite bøkene til Aschehough, gyngehest.

Skrevet

Jenten min fikk en dukkevugge laget i tre, håndmalt bilde av Ole Brumm og så var det malt på navnet hennes og dåpsdato. I tillegg hadde hun vi fikk den av fått laget dyne og pute i stoff hun selv hadde valgt ut og som da passet perfekt til vuggen. Den fineste gaven hun fikk i dåpen synes jeg. Og så var den jo veldig personlig også.

Selv har jeg gitt bort en serie med eventyrbøker og sangbøker med 5 eller 6 bøker. Skulle gjerne hatt den til min datter, men de har visst sluttet å produsere. Men det finnes jo andre produsenter og det er veldig greit å ha når barnet blir litt eldre.

Skrevet

Jeg har gitt armbånd med en charm på og så en bygge på det etterhvert. Kjøpte et enkelt armbånd fra Thomas Sabo og kjøpte initialen til dåpsbarnet og så kjøpte jeg en ny charm til ettårsdagen. Det ble en suksess. Men det er kanskje en mer tradisjonell gave enn det du hadde tenkt

Skrevet

CD-samling med barnesanger el.l.... Eldstejenta mi fikk det i dåpen sin, og vi kopierte cd'ene. Boksen med originalcd'ene er like fine (og en kan kopiere dem igjen hvis de blir oppstripa og sånn), og hun har hørt MYE på disse cd'ene! :-)

Skrevet

Tusen takk for mange flotte tips! Skal tråle alle sidene. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...