Gå til innhold

Palmesus og Gulesider & flokken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens heftigste raserianfall kom av at 4,5åringen datt av stolen sin og derfor ble rasende på meg, av uvis grunn! Han er blitt helt ekstrem til å sitte å vippe på stolen og han har fått beskjed flere ganger daglig de siste ukene om at det kommer til å ende med at han tipper hele greia å får vondt. Og i dag skjedde det, han gikk i gulvet med et brak og bomma på kjøkkenbenken med ca 3cm.

Senest på søndag klarte han å ramle av stolen fordi at han ikke satt sikkelig på den. Har jo ikke tid til å sitte rolig å spise det er klart, så da sitter vi halvveis på stolen på kne. Hadde et lite håp om at han kanskje lærte litt av den turen i gulvet for da fikk han sikkelig vondt, men nei da. Og det ser ikke ut som han har lært nå heler, for han sitter her å vipper akkurat nå!

Har dere fått kjeft av uforståelige grunner i dag og raserianfall fra helvete, eller har det vært stille før stormen?!

Skrevet

Her har det vært en forferdelig dag. Godt den snart er over :)

Sjuåringen stakk av etter skolen og kom ikke hjem før rundt 19!!! Han hadde bre tittet innom oppkjørselen noen få ganger og jeg var nesten på tur å ringe politiet haha...

Tulla på 5 år har vært på førskolen og fått det for seg at hun også skal gjøre lekser og ikke legge seg. Så det ble rabalder da hun måtte i seng.

Minsten på 3 har nesten ødelagt en dør med all slamringen. men jeg tror den ennå henger på hengslene haha. jeg prøvde meg på ikke-bry-deg taktikken. det ble ikke noe bedre gitt.

i dag har jeg hatt bursdag og gulesider har ikke engang skrevet noe til meg på veggen min ...så jeg er nokså fortvilet. har mest lyst til å slette hele denne dagen sukk :(

Har fått fjernet spiralen min i dag og da jeg sa det til gulesider var han ikke akkurat hoppende glad... vel vel... morgen har vi en ny sjanse eller hva?

Men å vippe på stoen er klassisk da kniiiiis. Ramle av stolen gjør de hver eneste dag her. Barna er så blå til tider at jeg er redd noen melder oss til bv haha.

Jeg har pakket kofferten !!!

Skrevet

Jeg vurderer å bare fjerne alle dørene her, for de henger snart ikke fast uansett! men men....

Håper virkelig at min skolestarter ikke finner ut at han skal gjøre lekser etter neste tirsdag når vi endelig skal på innskriving på skolen. Ikke for det, han har en drøss med oppgavehefter (lær å skrive, lær å regne, lær pluss og minus osv) så vi skal da alltids klare å ordne litt lekser til han om det står på det. Men han er jo den snille ungen her i huset. Håper det varer.

Rart ingen har meldt oss til bv for mishandling egentlig, for begge ungene er gule og blå og spesielt 4,5åringen har en sirene som jeg er sikker på at kan høres flere kilometer unna om noe går han imot. Kanskje han kan gjøre kariere som det en gang i fremtiden!

Gratulere med dagen!! En kjempe bursdagsklem til deg fra meg!

Kofferten min er ferdig pakket den å, å det har den vært en stund for jeg har ikke orka å pakke ut av den etter flyttinga! =P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!! :D :D :D :D

Godt å se dere sliter litt, dere må ikke lax'n helt før turen.. :o)

Men idag har igrunn vært veldig bra! Jeg er dausliten, men det er bare fordi jeg er så på etterskudd...ungene har igrunn oppført seg greit. *Bank i bordet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...