Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Mener jeg har hørt en gang at de blir mer og mer urolig fra de er født og at dette topper seg ved 5- 6 ukers alder for så å roe seg igjen... stemmer det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Vel, det startet ved 2 uker og ga seg ved 5-6 uker. Skrek sammenhengende fra 19-23 hver kveld. Men kan ikke si det toppet seg. Det var vel verst mellom 2 og 4 uker, for så å bli bedre mot 5-6 uker. Så det stemmer ikke helt her.
Gjest Nabaat Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Jeg fikk høre da mine hadde kolikk at det toppet seg ved 9 uker. Det stemte hos oss. Selvom Maja, 7mnd, fortsatt kan KLIKKE hvis hun får vondt i magen...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 min er 6 uker og super rolig.. venter på at h*n skal bli urolig..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 stemte på nr en men ikke nr to! nr en fikk skriketokter på kveldstid,ikke masse, men urolig i en -to timer.andremann var ikke slik
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Det stemte ikke her. Min hadde kolikk så og si fra dag 1, og det begynte så smått å bli bedre ved 6 ukers alder faktisk:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Stemte ikke her. Vi hadde en superskriker på barsel som ble roligere og roligere etter at vi kom hjem Ved 6 uker sov han hele natten igjennom for første gang og har fortsatt siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå