Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 De er stort sett oppe mellom 7-8 på morran, i dag måtte jeg vekkd de kvart på sju. Bruker å legge de mellom halv åtte og åtte... Når legger du din/deres?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 5 åringen skal være i seng til klokka 8, og da pusler hun litt i senga før hun sovner. idag blir det nok litt senere, for hun forsvant nesten akkurat til en nabo. Hun trenger ikke stå tidlig opp i morgen, så det går greit.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Syns det er litt vanskelig egentlig...det er jo lyst ute lenge nå, og de prøver seg hele tiden på at det er ikke kvelden osv... det hender de får lov å se litt på farmen da, men da skal de stelle seg først... HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 6 åringen min legger seg kl 20 på skoledager og kl 21 i helger og ferier. Til høsten øker vi legge tiden til kl 20.30 da vi begynner å se at han enkelte dager ikke sovner før nærmere kl.21. I sommerferien blir det vel så han får legge seg når han er trøtt da...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 6-åringen her legger seg senest 21.00. Er oppe ca 8.00 - 8.30. Varierer veldig, ofte tidligere men aldri senere enn 8.30. Har aldri hatt noe stort behov for søvn og da vi la ham klokka åtte lå han og makket og hoiet i senga til ni før han sovna.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Mellom halv åtte og åtte, men sovner mellom halv ni og ni. Står opp rundt halv syv.
serin@ Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Han legger seg klokken halv 9. Sovner ikke før bortimot 9. Sover da til 8, kanskje kvart over 8 Passer veldig bra nå når jeg ikke har undervisning tidlig på morgenen! Hater å stå opp tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå