bakemamma Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 I dag er det 39 dager siden SA... Ennå ikke fått TR, og har heller ingen tegn på å få besøk. Trodde hu sku komme for to uker siden, for da hadde jeg alle tegna.. Så nå går jeg bare spent og venter.. Vi har i alle fall hatt en god del sengekos (Med en liten pause siden torsdag) Om en uke skal jeg en tur til legen, og da tenkte jeg å ta blodprøve hvis ikke TR har kommet. hCG-nivået mitt bør være borte for lengst, da det var på rundt 1000 to dager etter SA. Men jeg har bare ikke lyst til å ta en hjemmetest riktig enda.
bakemamma Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. mai 2010 Dag 40 siden SA, og fremdeles ingen TR. Ingen tegn på TR rundt hjørnet heller... Trodde aldri det skulle være så ille å vente på noe, men dette er noe av det verste jeg har vært med på. Samtidig som jeg vil ha mensen, så håper jeg at det er en ny spire. Har hørt at det er normalt med ny syklus mellom 3 til 6 uker etter en SA, noen har til og med fått det seinere.. Så jeg får vel bare smøre meg med mer tålmodighet. Har uansett ikke råd til noen test nå, og her selger dem ikke strimler på apoteket...
Gjest *blåveis* Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Hos meg kom TR 43 dager etter MA.. Skjønner akkurat hvordan du har det.. Fælt å ikke vite. Jeg ville bare ha det klart for meg; en pos test eller TR så vi kan begynne på nytt.. Lykke til videre!
bakemamma Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Dag 41 siden SA, og i dag kom TR. Da er det bare å vente å se hvordan denne syklusen blir.. Før jeg gikk på pilla, så hadde jeg en stabil 28 dagers syklus. Etter pilleslutt så har den kommet når den sjøl ville. Men har regna fram til ca 35 dagers syklus. Da er 1.pp over, og 2.pp er snart i gang.
bakemamma Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Dag 41 siden SA, og i dag kom TR. Da er det bare å vente å se hvordan denne syklusen blir.. Før jeg gikk på pilla, så hadde jeg en stabil 28 dagers syklus. Etter pilleslutt så har den kommet når den sjøl ville. Men har regna fram til ca 35 dagers syklus. Da er 1.pp over, og 2.pp er snart i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå