Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har bestemt meg, jeg er gravid. Det at testene sier noe annet, driter jeg i ;-P Symptomer: Puppene er ømme som f***** (Det at de ofte er det like før TR "glemmer" jeg) Murring i livmoren er egget som graver seg inn i livmorveggen. (Det er sikkert ikke mensmurringer) Er i et skikkelig dårlig humør om dagen. Dette skyldes gravidhormoner. (Ikke PMS'en jeg alltid har før TR) Kvalm i morges. (Det har ikke noe med sjokomelken i kjøleskapet som var ved å gå ut på dato som jeg drakk opp litt for fort) Jeg er utrolig trøtt og sliten (Det skyldes så klart ikke pollenallergien) Det er ikke meg det er noe galt med, det er dem. Det er testene, de skjønner meg ikke. De skjønner ikke at de ikke bare kan fortsette å bare vise 1 strek. Den ene streken kommer da opp med en gang. Hvorfor er det så himla vanskelig å få opp en til? Så kjære tester, GJØR JOBBEN DERES!!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hahahahaaa!! Det var innlegget som redda dagen min Så morsomt og sååå beskrivende!! Hahahaaa!! *tusler flirende tilbake til sofaen*
J -76 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Lykke til, fantastisk hvordan du holder på humøret mitt oppi prøvingen. Jeg krysser fingre for deg, stå på: X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X Stor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2010 J-76!!!!!!!!!!!!! Så utrolig koselig at du stikker innom. SAVNER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan går det? Stor klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Det er helt klart det beste innlegget jeg har lest her på lenge:))))) Ønsker deg bare masse masse lykke til videre, og håper de testen snart forstår sitt eget beste, og takk for at sprer så herlig humor her inne:) Varm klem fra meg
J -76 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Hei du, så koselig! Klarer ikke å løsrive meg helt herfra vet du, og dere herlige damer - du er jo en av dem jeg virkelig ønsker klaff for snart. Jeg har hatt laaang pause nå og hadde jeg ikke nærmet meg midten av 30 tallet så hadde jeg nok ventet enda litt til, men nå får det bare stå til. Vi begynner nok prøving igjen neste eggløsning, men jeg er skitredd for å begynne igjen. Nå er det 1 år og 4 mnd siden jeg mistet og denne tiden i fjor prøvde vi febrilsk uten noe som helst napp, det var en tøff tid og vi mistet hverandre litt. Jeg føler livet er mer rolig rundt oss nå og det ligger virkelig til rette for å satse igjen, men ja jeg er redd..... Jeg håper virkelig at vi begge får en baby i 2011, hadde vært utrolig koselig og fulgt deg videre i forumene, krysser fingre for at du allerede er tilhørende 1 tri. Stor klem J
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Meget godt innlegg HI (hovedinnlegger) - likte det kjempegodt!!! Hahaha J -76: Utrolig koselig å "se" deg igjen, og godt å høre at alt går så mye bedre, men jammen synd at det ikke har blitt noen spire på deg ennå!! Her har vi ikke tatt noen pauser, holder på like intenst hver eneste måned og hver eneste måned kommer TR!!!! Arghhhhh Er like før jeg/vi gir opp, men som du sier vi nærmer oss midten av 30-årene og har ikke så mye tid å ta av og har ikke lyst til å kaste bort noen sjanser heller... Jeg krysser fingrene for at vi alle sammen får en liten spire snart - noen av oss har vært her altfor lenge - det er på tide å komme seg videre til 1 tri og gå ut alle 3 trimesterne med det resultatet av en flott levende frisk baby!! Ønsker dere sammen lykke, lykke til :) Stooooooor klem fra
LanzaroteJenta Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Jøssameg, skulle jo nesten tro det var jeg som hadde skrevet det Selv om det bare er andre mnd vi prøver, opptar det mer enn nok tid i hodet mitt. Sjefen min lurte på om det var noe galt her en dag siden jeg var fullstendig ukonstentrert og gjorde masse "feil" på jobben. Hun kjenner meg så godt, så det var bare å si det det er at jeg er litt "opphengt" om dagen. Jeg fikk streng beskjed om å slappe av og å ikke stresse, for en stresset kropp blir ikke gravid, Uææææ! Så da tror jeg at jeg legger meg på sofaen med en bok. (Skal bare sjekke ut nettet litt først ) Hold ut!
Musemor med tre søte små Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2010 ☆Meg og lille snuppis☆2MA,25pp og J - 76: Midten av 30-årene er da ikke så ille. Jeg passerte i april og føler meg ikke gammel enda....
Musemor med tre søte små Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2010 Jeg lurer på om jeg hadde rett. Måtte dra hjem fra jobb på grunn av kvalme. Tok en CB+ når jeg kom hjem. Fikk et ultra svakt kryss. For svakt til at jeg tør å si "jippi", men kanskje, kanskje...........
trebarnsmamma84 Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 masse masse lykke til=) heier på deg=)=) og alle andre....=)=)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIk :D Jeg krysser fingrene mine for deg - og så kommer jeg hakk i helene på deg, det har jeg bestemt, hehe Dør av spenning her... nå må du skyndte deg å komme med oppdatering da, hehe Klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Krysser også fingrene for deg, utrolig spennende og følge med deg de nærmeste dagene:) Varm klem fra meg:)
J -76 Skrevet 5. mai 2010 #16 Skrevet 5. mai 2010 Så spennende, håper det er klaff!!!!!!!!!!! Tirilgirl, meg og snuppis og jeg kommer raskt etter: X X X KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå