plastblomst♀♂♂ Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skulle løfte han opp i garasjen samtidig som jeg bar på to sekker og med høygravid mage. Jeg glapp på en måte litt taket i han med den ene armen min, og måtte holde ekstra godt med den andre armen for å få han ordentlig opp... Da hørte jeg et like knekk og han hylte:( Han gråt og gråt og hadde tydelig vondt. Han ville ikke bevege armen i det hele tatt. Ringte legevakta med en gang, og det viste seg at det ene beinet i albuen på en måte var kommet ut av ledd eller ut av "plassen" sin. Litt dårlig forklart, men legen fikk det på plass igjen helt smertefritt i løpet av sekunder. Måtte virkelig holde meg for ikke å begynne å gråte hos legen og etterpå, jeg følte meg jo som verdens verste mamma:(. En halvtime etterpå var han i fin form igjen, kunne bruke armen som vanlig og lekte med storesøster. Men fy søren så dårlig samvittighet jeg har:(
Iselilja Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Stakkars dere begge to! Ikke godt å gjøre barna sine vondt. Jeg slapp en gang en tung dør ved et uhell slik at minstemann klemte fingrene. Gikk helt fint, men husker det var grusomt da han gråt! Regner med gutten din har fått "pulled elbow", som ikke er uvanlig for barn under 5 år. Vondt mens det står på, men blir raskt bedre når de får legehjelp
Makko med to små gutter Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Det er faktisk ganske vanlig. Både jeg og mannen her har hatt det, helt uten varige men :-) Men skjønner at du har dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå