Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 til soverommet til ungen.. tenker på å starte med storseng..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 krok som i å hekte på kroken slik at barnet ikke kommer ut? Nope, ikke bra!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Hva skal du ha det for...? Du får ikke barnet oppi senga ved å ha krok på døra!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 vær snill å si at du ikke ar tenkt å låse ungen inne for at han skal skjønne at han må bli i senga. Nei du må nok følge han tilbake en million ganger de første kveldene (årene!?!) som oss andre.........
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Tror det er du som burde fått kroken på døra!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 bjelle høres bedre ut da... Ville aldri satt på en krok nei!
Miss Misantrop Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 kroken er etter hva jeg kan se allerede satt på..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Det er faktisk ulovlig. Er dessuten greit å se hvordan det går først, før du tenker på drastiske tiltak?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Man skal aldri under noen omstendigheter låse eller stenge barnet inne på rom eller andre plasser. det er barnemishandling.... Høres jo ut som sambo som mener det er helt greit og låse døra på romme til ungen som bare kommer ut.... Han har aldri gjort det og komme aldri til og gjøre det... og om han skulle gjøre det hviss vi hadde gått fra hverandre og han hadde ungen på samvær så skulle jeg sørget for han kun fikk ha ungen under oppsyn...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 tenkte mer på å stå i døra, sjekke om h*n går ut av senga,lenge, til h*n er sover, deretter hekte på kroken, som sikkerhet, da vi har ei bratt trapp h*n syns det er veldig gøy å prøve å skal gå ned på egen hånd(dette vil gå galt). har heller ikke gått til innkjøp av noen krok.. jeg leste et annet innelegg på førstesiden av "småtroll 1-2 år" der det var noen andre som spurte om det der. Er dette ulovlig,skal jeg selfølgelig ikke gjøre det heller HI.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Hva med å heller kjøpe en grind å sette foran trappen??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Om du har en bratt trapp kjøper du trappegrind og ikke krok.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 jo,såklart.. men min mann er veldig fjern på morgenen,så jeg tenker han kan glemme å lukke etter seg =/ var ikke mer enn det.
brooklyn Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Vi har verdens bratteste trapp fra soverommene i 2 etasje og ned i første. Løsning? Ihvertfall ikke krok, men en TRAPPEGRIND som funker som en kule. Du burde prøve det!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Ja, huff, vær så snill å gjør det i stedet for!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Da vil jeg prøve med et råd: 1. Lære ditt lille barn å gå i trappen først 2. så stor seng. Ikke meningen å være nesevis, altså, hehe.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 Ja det var jo rart at en unge som er stor nok for stor seng ikke kan gå i trappen. Min 2 åring som enda ligger i sprinkelsengen sin har kunnet gå i trappen lenge nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå