Gå til innhold

Har barna ders sluttet med strømpebukse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bruker de d enda? D er jo kaldt på morningen enda, men d er jo ganske varmt utpå dagen....;o)

Skrevet

Jeg sendte storesøster i barnehagen uten strømpebukse idag. Første dagen uten.

Blåser fælt her, men masse sol..

Hadde dress på da jeg hentet og den holder vinden ute..

Skrevet

hehe nei har jo nesten nettopp sluttet med ull...blir ikke å slutte med strømpebukse før jeg ser at været er stabilt og varmt.

Skrevet

Hoho, nei, her i Trondheim er det fremdeles snø og ca 2 grader når vi står opp, så her blir det nok strømpis ei stund til :D

Skrevet

Nei, ikke her i Bergen. Han tar av ullstilongsen om han tar på vårdressen, ellers er den på. Iskald vind, og han bruker bare jeans.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tatt i betraktning at det var snøstorm her idag, så nei... hehe :) I går gikk 5åringen uten, men idag var det på'n igjen.

Skrevet

Snø og 0 grader i Osloområdet i dag, så strømpebukse blir det nok en stund til vi slutter med hvis ikke været plutselig slår om til vår og varmt vær.

Skrevet

De hadde sluttet, men idag måtte vi dra frem igjen. det SNØDDE!!

Skrevet

Niks. Her er det ull-undertøy fremdeles, og det blir det fremover også, helt til bakken er tørr og all snø (og isen på Mjøsa) er borte. Med ull blir man heller ikke klam selv om man blir varm, så det går veldig greit selv om det evt. er finvær på dagen.

Har til og med kjøpt en tynn ull-t-skjorte som kan brukes hele sommeren. Ull er toppers!

Skrevet

Nei, kommer helt sikkert til å bruke strømpebukse til etter 17.mai..Det er alltid iiiskaldt og gjerne snø da så :P

Gjest vinterbrud
Skrevet

Nei,her er det ennå kaldt og surt så strømpebuksa er på.Men jeg bruker for det meste bomull,jeg hadde på henne ull i dag på skokgsturen med klassen.

I og med at det ennå snør her i Romsdal,så må hun ha vinterklær på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...