mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Eller bruker de d enda? D er jo kaldt på morningen enda, men d er jo ganske varmt utpå dagen....;o)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg sendte storesøster i barnehagen uten strømpebukse idag. Første dagen uten. Blåser fælt her, men masse sol.. Hadde dress på da jeg hentet og den holder vinden ute..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 hehe nei har jo nesten nettopp sluttet med ull...blir ikke å slutte med strømpebukse før jeg ser at været er stabilt og varmt.
lille je Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hoho, nei, her i Trondheim er det fremdeles snø og ca 2 grader når vi står opp, så her blir det nok strømpis ei stund til
erteposen + 4 Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Nei, ikke her i Bergen. Han tar av ullstilongsen om han tar på vårdressen, ellers er den på. Iskald vind, og han bruker bare jeans.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Tatt i betraktning at det var snøstorm her idag, så nei... hehe I går gikk 5åringen uten, men idag var det på'n igjen.
mamman til to gutter Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Snø og 0 grader i Osloområdet i dag, så strømpebukse blir det nok en stund til vi slutter med hvis ikke været plutselig slår om til vår og varmt vær.
camilla^ Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 De hadde sluttet, men idag måtte vi dra frem igjen. det SNØDDE!!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Niks. Her er det ull-undertøy fremdeles, og det blir det fremover også, helt til bakken er tørr og all snø (og isen på Mjøsa) er borte. Med ull blir man heller ikke klam selv om man blir varm, så det går veldig greit selv om det evt. er finvær på dagen. Har til og med kjøpt en tynn ull-t-skjorte som kan brukes hele sommeren. Ull er toppers!
Mammapudding Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Nei, kommer helt sikkert til å bruke strømpebukse til etter 17.mai..Det er alltid iiiskaldt og gjerne snø da så
Gjest vinterbrud Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Nei,her er det ennå kaldt og surt så strømpebuksa er på.Men jeg bruker for det meste bomull,jeg hadde på henne ull i dag på skokgsturen med klassen. I og med at det ennå snør her i Romsdal,så må hun ha vinterklær på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå