Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan

Jeg har et par spørsmål?

1. Ved begge mine avbrutte fryseforsøk sa de at de helst ikke ville sette inn egg fordi at slimhinna var begynt å bli litt tett,og det såg ut til at det straks kom en blødning..Noe det virkelig ikke gjorde,mensen ble en uke for sein!! Kan det bety at det hadde vært mulig at egget hadde klart å festet seg?? De var veldig i tvil men vi valgte å vente!

2. Neste forsøk skal vi prøve østrogen-plaster,er det noen som har erfaring med det?

Dette er på Ullevål

Håper noen som kan eller vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Hvis klinikken ikke anbefaler innsetting, ville jeg hørt på dem. Slimhinna bær være på 8 - 12 mm. Hvis den er for tynn eller tykk kan dette ødelegge for festefasen.

2) Aner ikke - sorry...

Skrevet

Skjønner,men slimhinna var verken for tynn eller tjukk den var i riktig str. men den var begynt å bli tett som hun sa!! derfor var også legen veldig i tvil,grenseland,det var jeg som til slutt sa at vi venter!

Skrevet

Synes ikke du skal plage deg selv med for mye "etterpå-klokskap". Se heller framover mot nytt forsøk, så får vi håpe at det hjelper med hormonplaster :-)

Skrevet

Det har du faktisk helt rett i,man kan jo bli tullete,og lure på alt mulig!!!:) Plastret er festa,så får men håpe på bedre resultat denne gang:)

Skrevet

Hei:-)

Jeg har også måtte avbryte 2 forsøk,er det ikke irriterende? Bruke opp en syklus på det...første gang var mensen en uke forsinket her også.

Nå venter jeg tanta om et par dager,men kommer vel ikke før om en uke da:-(

Skal du starte opp igjen nå snart?

Har ikke noe erfaring med plasteret,men ønsker deg lykke til!!

Skrevet

Hei dollypopp:)

Ja,satte på plaster i går ettermiddag,skal ringe inn mens i dag,håper det går denne gang. Enig med deg at det er utrolig irriterende å bli avbrutt.

Hvorfor ble du avbrutt? pga slimhinne det åsså?? hvordan reagerer du på østrogen? Trodde ikke jeg hadde noen bivirkninger,men viser seg at jeg ikke får sove,kun sovet en time i natt. Når jeg tenker tilbake til sist med progynovaen sov jeg faktisk elendig de 2 første nettern da åsså! Pluss at jeg legger på meg litt,men det spiller ingen rolle!!

Håper ikke du må vente en uke på mens,så kjipt å vente!

Klem:)

Skrevet

Så spennende! Da håper jeg tanta kommer i dag eller i morgen,så kan vi følge hverandre.

Har måtte avbryte pga eggmodning. I januar hadde jeg 3-4 egg og nå sist var det ett stort egg på den ene siden. Men skal prøve en gang til med 3 Progynova og hvis det ikke virker skal vi prøve i naturlig syklus.

Men nå er jo snart sommern her så da blir vel ikke det før i aug/sept....

Jeg hadde mye magesmerter første runde med Progynova,men har ikke merket noe de 2 siste gangene.

Lykke til! Håper plasteret gjør susen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...