Gå til innhold

Hva er det ulitmate å drive med samtidig som man har småbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Være student, jobbe? event. hvilke studier, jobber...

Noen vil sikkert si hjemmeværende og, men tenkte mest på det over!

Skrevet

Har vært begge deler, altså både student og i jobb, og begge deler har sine fordeler og ulemper. Kort oppsummert så er man mer fleksibel som student, men har bedre inntekt når man er i jobb. Nå finnes det nok unntak alt ettersom hvilke studier og hvilke jobb det er snakk om, men generelt sett er det enklere å disponere tiden sin mer som man vil som student enn når man jobber, og generelt sett har man en bedre økonomi (med den friheten det gir) når man jobber enn når man er student.

Skrevet

Takk for svar. Så, det store spm. Hva hadde du valgt? å vente til etter utdannelsen?

Skrevet

Jeg har fått 3 av mine 4 barn som student, så det sier vel litt om hva jeg hadde valgt ;-) Var vel heller det at jeg ville både ha barn og studier på plass samtidig, ville ikke vente med noen av delene, så derfor ble det slik. Nå er jeg glad for det, synes det er godt å fortsatt være "ung" og ferdig med både utdannelse og barn.

Skrevet

jeg har både studert og jobbet med barn, og det å få barn under studiene var helt topp. Jeg jobbet målrettet og tidsavrettet, og brukte tiden utrolig godt. Fikk veldig gode resultater, og mye tid med barnet.

Hadde gjort det samme igjen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...