Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har akurat begynt med innføring av fast føde. Hun veiver med armer og mesteparten av maten er rundt munnen, på klærne og meg når man er ferdig. Skal det virkelig være slik?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Ja. Det kan være en tålmodighetsprøve å lære de små at maten skal i munnen og at det kan lønne seg å sitte stille mens man mates :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Nei, det er ikke meningen. Ungen din bryter reglene.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hvis du syns dette var fælt så kan du glede deg til du har en egenrådig 1åring +/- som skal prøve selv :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Hehe, det blir verre når barnet ditt skal spise selv:P
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Haha, ja! Bare vent til hun skal begynne å spise alene, det blir søl det
Miss Misantrop Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Det som alt annet krever trening. Jeg var betraktelig dårligere til å mate barn uten søl, en det mannen min var i begynnelsen. Han hadde trening fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå