Gå til innhold

DRYkid ammemadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter innom fra 2.tri barn i magen =)

Noen med erfaring med DRYkid ammemadrass? Er det verdt pengene? Virker jo praktisk og fint. Eller er det en av de mange tingene som gjerne er bortkastet? =)

http://www.dry.no/dry_kid_amme.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ammemadrass var på listen over ting som man ikke trenger :)

Har ihvertfall aldri hatt behov for det til mine små. Ammepute derimot har vi brukt MYE....

men visst du har planer om å samsove med babyen, så er det kanskje en god investering??

vi har alltid hatt egen seng til ungene, helt siden de var nyfødt. kun oppe for å amme, å da har jeg gjort det i en stol. fordi jeg har vært så redd for å sovne å rulle over babyen :P så rett over i egen seng etter rapingen :)

men om det er grunnen til at jeg har en på snart 3år, og ei på 6mnd, som begge sovner av seg selv, og som sover hele natta, det vet jeg ikke :)

Skrevet

Haha jeg har aldri forstått hva den skal brukes til! Fikk låne masse babyutstyr av noen venner. Denne forsto jeg meg aldri på.. Jaja der tilfredsstilte jeg nysgjerrigheten min i hvert fall

Skrevet

Jeg har DRYkid ammemadrass. På nr 1 fikk jeg ikke testet den ut til annet enn at babyen sov i den, da hun ikke ville ha pupp, men nå med nr 2 forsøkte jeg å bruke den slik den er tenkt; å vippe ned sidene for å amme - men fikk det ikke til. Synes det bar ble knot. Men jeg synes den er fin å ha for samsoving, da slipper jeg å være nærvøs for at jeg skal rulle over babyen i løpet av natta og så slipper jeg å stå opp siden hun ligger ved siden av meg. Brukte den masse med nr 1, til hun vokste ut av den, og kommer til å bruke den masse med nr 2 - enten i vår seng eller i sin egen, for å få en mindre soveplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...