Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 En dings som man holder i hånden når man for eksempel drar vannet fra vinduet. Du vet, etter at du har vasket det med grønnsåpe;)
Himmel og hav Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 En metallholder ( evt. plast) med en gummilist på som du kan skrape vann av vinduer ol. med.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 http://www.jordan.no/no/Rengjoring/Produktoversikt/Diverse/Vindusnal-/
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 sånn som er formet som en T ? :S hehe! har alltid kalt denne for T`en,for har ikke visst hva det er
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Vinduet med grønnsåpe? Ta deg et kurs heldige eier!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Tenger absolutt ingen kurs. Etter å ha sett oldemor sine prikkfri vinduer i seksogtjue år, så tenker jeg at jeg følger hennes råd fremfor dine anonym. Hva du måtte synes kunne ikke brydd meg mindre. Jupp hi, det er den T dingsen:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Da vet jeg at T`en min er en vindusnal! juhu HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå