Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg snakker med kjæresten min om det, og jeg mener det er et meget stygt ord, som jeg trodde var ulovlig å bruke idag. Men han derrimot mener det er greit!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Det blir da enda brukt. Hvem tror du har sagt det er ulovlig å bruke. Du?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Nei, det er ikke bra å bruke. Det er heller ingen barn som er "uekte".
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Løsungen i nabohuset er negerdverg. Broren er mongo, i tillegg til neger da så klart. Ja, noen ord er utvilsomt ute av det norske språk!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 jeg har selv to lausunger, bor i utukt og har en nøyaktig kopi av vår familie i underetasjen. i nabolaget er vi nok hippiene... med unger som bare får jordbær i matpakka si. og som ikke har ulltøy fra nøstebarn og dress fra reima...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Tviler på at det er så normalt. Vi bruker å besøke eldre på eldresentret, og en dag var det ei sur dame som lurte på om den lille sin pappa var hjemme og ordnet middag til vi kom hjem. Nei, sa jeg. For vi bor ikke sammen. -Åja, så det er en sånn lausunge du har der da, kom det frekt fra damen. Slem som er jeg er så kom det fint: Bedre med en lausunge enn ingen unger. Jupp, hun er barnløs og jeg er hjerterå.
brooklyn Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 synes både lausunge og bastard er ord som er brukt altfor lite. dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå