It's all about me Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Vi har en isofixbase kjøpt i 2006 liggendes tror jeg. Mener vi tok vare på den da vi byttet sete.
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Mener den skal passe bare det er recaro. Hvor i landet holder du til, og hva har du tenkt å ta for den? HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Bor i Bergen, men kan ta med til Oslo i slutten av mnd. Pris??? Nei, hva synes du hadde vært greit da??? Er helt uskadet og aldri vært i bråstopp eller kolisjon.....hvis det har noen betydning for basen da.
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Fant en på nettet til 700, så jeg vet ikke. 5-600 kanskje... Men du bestemmer.
It's all about me Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 600,- er greit det. Skulle legge den ut for salg, men har ikke kommet så langt. Tar tid )
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Da slapp du jammen det ) Hehe. Jeg bor ikke så langt fra Oslo, så det passer bra. Så kan jeg ta med setet så vi kan prøve for sikkerhets skyld. Men hvordan kontakter jeg deg? Har ikke sendt pm før
It's all about me Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Supert. Trykk på nicket mitt så ser du hvor du kan sende PM. Hvis du sender mobilnummert ditt så kan vi avtale nærmere der. Svarer jeg ikke med en gang så er det fordi jeg balanserer mellom 3 unger nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå