Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 På jobben hos oss er toalettene felles for kvinner og menn. Det er selvsagt praktisk hvis flere må dit samtidig, så det ikke blir kø på kvinnetoalettet, mens det er ledig på herretoalettet, som det gjerne blir. Men jeg har etter hvert oppdaget at det også har sine mindre gode sider. To ganger har jeg opplevd det bare den siste uka. Vet jo at menn driver og runker seg selv ganske ofte, men kan de ikke ta litt hensyn når de er på et offentlig toalett? Det er jo ikke akkurat lydløst mellom veggene. Har hørt en stønne høyt og lenge, og i tillegg mumle et damenavn mens han driver og runker. Og så ender det opp med enda høyere stønn når det går for ham og sæden spruter utover gulvet. Æsj! Forrige gang gikk jeg ut av båsen før han var ferdig med å vaske hendene, så nå vet jeg hvem den ene er. Men det er vanskelig å si noe. Eller burde jeg kanskje det? Virket ikke som han var flau engang da jeg møtte ham i kantina like etterpå.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hvorfor skulle han være flau. Forutsatt at han tørket opp etter seg gjorde han jo ikke noe galt. Han fikk jo til og med vist at han vasket seg etterpå ;-). Hvis det føles som et problem synes jeg du skal ta det opp med ledelsen slik at de kan lage regler for hva man kan gjøre på toalettet. Jeg synes ikke du skal si noe til mannen personlig. Det ville nesten være det samme som å be noen slutte å prumpe på toalettet, siden lukten plaget deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg vill eogså syntes at dette var ekkelt. Det er begrenset hvor mye av en annens privatliv man ønsker å få med seg. At noen her inne mener at dette er OK er jo ironisk ettersom mange ikke tåler at barn ammes utover året........ Nei si fra til ledelsen, kansje det er bedre med dame og herretoalett hver for seg. Jeg ville blitt kvalm om jeg har overvært dette.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Æsj. Det får de gjøre når de er alene. Jeg ville tatt det opp med sjefen med en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Æsj.. Da må personen ihvertfall klare å være så diskret at ingen merker det. Man kan ikke presse sitt sexliv på andre! Fysjom, ville synes det var ubehagelig å møte personen etterpå.vStønna han høyt selvom han hørte det var noen i nabobåsen?? Visste ikke at dette var så normalt. Heng opp en anonym lapp på do da, hvor det står at ronking får man gjøre hjemme..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Stønna han høyt selvom han hørte det var noen i nabobåsen??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg laget ikke så mye lyd i nabobåsen, så det kan jo tenkes han trodde at han var alene der inne. Men dette har skjedd flere ganger, og de må jo regne med at det er flere der inne, selv om de ikke akkurat stønner og bærer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå