Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krokus og aurikkel, antageligvis. Får bare vente til det har spirt litt til, sånn at det går an å fastslå identiteten. Men bedet de står i, er helt merkelig organisert. Det er en staude der som mamma mener må være en slags liljeplante, med lange siv som uten skjemsel flater ut over hele bedet. Fant noe som ligner på et lite tre, men gudene vet hva slags. Det ser ikke levende ut engang.

Åh, spennende! :)) Og fint å se at det ikke bare var hundebæsj i den hagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal se at all hundebæsjen har gjort underverker for næringsinnholdet i jorda...

Så spennende å ikke vite hva som dukker opp! Jeg tror jammen jeg skal gi høstløk i 60-års gave til foreldrene mine ferdig nedgrav uten at de vet det... De må i såfall graves ned høsten 2012, så har god tid.

Skrevet

Hurra for ingen hundebæsj! Og blomst har sikkert rett i at det nok har gjort magiske ting for plantene med all den hundebæsjen rundt omkring, kanskje du må ta vare på den? =P

Spennende å se at det plutselig er andre ting der. Her er det stortsett bare grus (etter all strøingen i vinter) og søppel desverre! Men kanskje vi får noen overraskelser ettervært.

Skrevet

Ja, kan jo hende, selv om jeg har lest at hundebæsj på plen er fy-fy. Det er lov å håpe, i alle fall.

Komposthaugen nederst i hagen er i alle fall et sorgens kapitel, da det tydeligvis har blitt brukt som søppelhaug. Det lukta så fælt der at jeg måtte bare gi opp å gjøre noe som helst der i går. Mye å gjøre der etter hvert, men det er jo egentlig bare kosearbeid. Dvs, tanken på hvor fint det skal bli etterpå, gjør det hele verdt det. Tror jeg har funnet en plass til rhododendronen, så jeg håper omtalen på lappen holder hva den lover, den blir visst opptil 2 meter høy.

Gjest amandine
Skrevet

Det var en kjempehyggelig plan, blomstre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...