Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I går var vi og fikk inseminasjon i Dk. En times tid etter inseminasjonen fikk jeg ganske store smerter i underlivet. Tok to paracet og da slapp smertene litt. Ellers føltes magen både mørbanket opp veldig oppblåst ut resten av dagen. Noen andre som har opplevd noe lignende. Trodde ikke AIH skulle gi noe særlig ubehag. Mulig det kan ha vært en særdeles kraftig eggløsning. Det ene egget var i ferd med å briste da vi var på klinkikken til behandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg holder også på med inseminasjon i Køben. På min første tur fikk jeg ekstreme smerter i underlivet etter ca en time. Satt bare krokbøyd på flyplassen og ventet på flyet. Orket ikke gå i tax-free en gang. Skikkelig kjipt! Gang nr to var det litt bedre, og tredje gangen merket jeg nesten ingenting. Kanskje det er en tillvenning som må til? Det er jo tross alt ikke dagligdags å få en sprøyte langt opp i livmoren, mener jeg...Lurer veldig på hvordan det vil være når jeg setter i gang med fjerde forsøk i juni/juli en gang.

Uansett, lykke til, og håper den sitter for deg nå:)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid LilleMø. Jeg har vært i kontakt med klinikken og de mener det var kraftige eggløsningssmerter. Jeg hadde to egg som var på bristepunktet under inseminasjonen. Det ene var vel i ferd med å briste når jeg var der. Legen sa eggløsningssmertene kunne bli ganske kraftige når det var to egg som løsnet. Håper uansett at det gir de resultatene vi ønsker oss. Ellers er det jo sant som du sier at livmoren får jo en skikkelig overhaling den ikke er vant med. Hos meg ble det også litt ekstra i forhold til at de måtte bytte instrumenter under behandlingen fordi jeg hadde en knekk på livmorhalsen. Legen trøblet litt med å komme til. Er vel kanskje en kombinasjon av eggløsningssmerter og at livmorhalsen fikk en litt "tøff" behandling.

Masse lykke til med neste forsøk lilleMø. Alle gode ting er tre, men på det fjerde skal det skje ;-))

Skrevet

Det skulle da bare mangle. Man svarer jo på det man kan svare på her inne:)

Ja, satser på at det skjer på det fjerde. Om ikke, fortsetter jeg helt til det klaffer!

Jeg hadde to egg sist gang, men da hadde jeg nesten ikke smerter. Mulig det var fordi det ene nettopp hadde løsnet, og det andre løsnet først dagen etter. Dét kjente jeg, men det var nok fordi jeg visste at det skulle løsne.

Uansett; bryr meg ikke så mye lenger om hvorfor de smertene er der. Jeg tenker at den dagen det klaffer(for det har jeg bestemt meg for at det skal), vil alt være verdt det.:) Penger, slitsom reise, smerter...ja alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...