Gå til innhold

Noen her som kan noe om pasientreiser....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på sykehuset på undersøkelse på fredag. Pga at jeg skal være våken hele natten i forbindelse med denne undersøkelsen, har jeg fått time veldig tidlig på morgenen. Jeg bor ganske øde, så her går ingen buss så tidlig på morgenen. Jeg har av helsemessige årsaker heller ikke førerkort for øyeblikket, så jeg kan ikke kjøre selv. Det er også vanskelig å få noen til å kjøre meg, for det tar 1,5 time en vei, og folk er jo på jobb.

Jeg ringte legen for å høre om jeg da kan få drosjerekvisisjon, men han sa at jeg måte ringe pasientreiser og ordne set selv. Når jeg ringer der får jeg jo bare telefonsvarer med en rekke alternativer, men ingen som passer for meg. Jeg skal verken bestille reise, få reiseoppgjør e.l.

What to do?

Skrevet

Du skal vel bestille reise??

Skrevet

Jeg vil tro at "bestille reise" passer for deg. Du skal jo bestille reise.

Skrevet

Vel, jeg våger ikke å bestille en reise før jeg vet om jeg får det dekket. Kjedelig å få en regning på 3 timer taxi :-) Men jeg fant utav det:-)

HI

Skrevet

Kjære deg, såfremst det ikke går rutegående alternativer der du bor så må du nok få taxi og da betaler du egenandel på 130 kroner pr vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...