Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning - de som har hatt det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt høyt blodtrykk, men under grensa for svangerskapsforgiftning. Påvist for noen dager siden. Fikk samtidig beskjed om at det var spor sv proteiner i urinen min. Siden det bare var snakk om "spor av" og bt er under grensa ble det ikke gjort mer enn å avtale ny kontroll om et par uker.

Men i dag har jeg veldig vondt øverst i magen, på høyre side. Ikke hele tiden men innimellom. Kanskje 5-10 min imellom hver vondt og følelsen er omtrent som om noe presser seg ut av kroppen min. Er dette bekymringsfull vondt eller er det konstante smerter om det er svangerskapsforgiftning?

Skrevet

Ring lege umiddelbart.

Alle vondter i sammenheng md sv.skapsforgiftning skal tas alvorlig!!

EI jeg kjenner døde av sv.skapsforgiftning på sykehuset natten før hun skulle føde, lå inne til observasjon,men INGEN observerte henne:(

Dette er 12 år siden.

Skrevet

Takk for svar:) Fikk beroligende svar fra sykehuset: Siden jeg har født før og ikke hadde svangerskapsforgiftning da er det veldig usannsynlig at jeg får det nå, så da er det nok ingenting:)

HI

Skrevet

Moren min hadde ikke svangerskapsforgiftning med de 2 eldre søsknene mine, men fikk det med meg og lillebroren min. Såpass alvorlig at det ble keisersnitt, og flere mnd for tidlig. Så om man ikke hadde det i første svangerskap, så er det fortsatt en mulighet for å få det.

Skrevet

ikke at du ikke skal høre på hva dem sier på sykehuset. De har nok en god grunn til og kunne si at du ikke har noe og bekymre deg for.

Men jeg har to eldre søstre, og en lillebror. Mamma fikk forgiftning med min bror, og ikke med oss tre andre... Hun døde nesten. Uff...

Så jeg synest det argumentet var ganske uholdbart å gi deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...